Toto Wolff se zamýšlí nad úspěchy Lewise Hamiltona. Brit jich podle rodáka z Vídně dosáhl hlavně proto, že se umí dobře rozhodovat.
Lewis Hamilton má důvod k oslavám. V Německu vyrovnal bájný rekord Michaela Schumachera v počtu 91 vítězství, který se dlouhou dobu zdál být nedosažitelný, Brit má však od roku 2014 k dispozici dominantní vůz, díky němuž sbírá úspěch za úspěchem.
Výsledek je známý, vyrovnaný počet vítězství Michaela Schumachera, téměř) sedm mistrovských titulů a vstup mezi legendy Formule 1. Leckdo může namítat, že se to Hamiltonovi podařilo právě jen díky špičkovému matriálu přesahujícímu materiál soupeřů, s tím ale nesouhlasí Toto Wolff.
„Vyhrávat ve Formuli 1 je vždy týmová práce. Musíte ale učinit ta správná rozhodnutí, abyste takovou možnost dostali, v tomhle ohledu se Lewis rozhodl naprosto správně, když s námi podepsal pro sezonu 2013," přemítá Wolff.
„Je neuvěřitelné, že Lewis vyrovnal Michaelův rekord, loni jsme společně vyrovnali rekord Ferrari, ale víte jak.. Rekordy někdo stanoví pro to, aby je zase někdo jiný mohl překonat. Možná, že se jednou někdo takový objeví, kdo zase posune laťku o kousek výš, takhle by to mělo fungovat" dodává šéf Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.