Fanoušci si dělají na sociálních sítích legraci s Carlose Sainze, jenž má po sezóně přestoupit do nekonkurenceschopného Ferrari. Ten svého rozhodnutí ale nelituje, stejně jako Daniel Ricciardo, jehož Renault dělá znatelné pokroky.
Scuderia zažívá jednu ze svou nejhorších sezón, v současné době ji patří v šampionátu konstruktérů až šesté místo. Propadla se také i McLaren, za nějž Sainz jezdí. Ten ovšem na začátku roku podepsal dvouletou smlouvu s Ferrari, s nímž si v nejbližší době výkonnostně nepolepší, jak naznačují momentální výsledky.
Na jeho adresu se proto objevuje spousta vtípků, ze kterých si však hlavu neláme: "Upřímně, mohou se smát, kolik chtějí. Myslím, že některé z nich jsou celkem legrační. Lidé mají spoustu volného času a přicházejí s těmi hodně legračními nápady. A já se vlastně také směji."
"Když jsou vtipy o mně nebo o pilotech, tak jsem ten první, kdo se zasměje. A vlastně si je užívám. To neznamená, že jsou dobré či špatné, jsou zkrátka legrační. Myslím, že to je jejich účelem, takže to je v pořádku," popisuje s úsměvem španělský jezdec, než po sezóně nahradí v rudém voze Sebastiana Vettela.
Opakuje, že nemá z přestupu do Maranella k Charlesovi Leclercovi žádné obavy, a už si hledá nové bydlení poblíž svého příštího působiště. "Zejména můj tým spíše než já se snaží najít místo. A jak víte, stále se soustředím letos na svou sezónu. Jakmile skončí, budu se soustředit na příští rok a až to bude vhodné, tak se přestěhuji do Itálie."
V podobném duchu se vyjadřuje také jeho nástupce Daniel Ricciardo, jenž do McLarenu přestoupí z Renaultu. Od podpisu jeho nové smlouvy učinil francouzský tým pokroky a nyní se mezi konstruktéry nachází pouhých sedm bodů za stájí z Wokingu.
Australan má však přesto stále radost ze svého rozhodnutí: "Samozřejmě to nemyslím jako žádnou neúctu k Renaultu, ale nelituji toho. Jsem spokojený s naším pokrokem. Absolutně. Pokud to znamená, že Renault bude příští rok dále tlačit na McLaren, pak si myslím, že to bude dobře pro všechny. Takže ne, nelituji toho."
"Ale nejsem ani smutný z pokroku. Chci závodit na čele, a v F1 je samozřejmě každý závod důležitý. Proto čím dříve se k tomu naskytne jakákoliv šance, tím lépe. Mám radost z pokroků, které děláme, a cítím se být jejich součástí, což je pro mě důležité, stejně jako jezdecký růst," vysvětluje Ricciardo.
"Tým mě od ničeho neodstřihl. Věnuji se práci na simulátoru a tomu všemu, takže to je opravdu dobré být s nimi. A vím, že to je i hořkosladké. Obzvlášť pro některé kluky v týmu, kteří vědí, že po tomto roce nebudu moci pokračovat. Ale až do posledního dne do toho budu dávat vše," slibuje 31letý jezdec Renaultu.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.