Eddie Jordan je přesvědčen, že společnost Ineos odkoupí 70 procent akcií mistrovského Mercedesu, čímž by se stala majoritním vlastníkem. Toto Wolff by pak měl podle Jordana odejít za novou výzvou.
Jaká bude budoucnost Mercedesu? To zůstává zahalenou rouškou tajemství. Uznávaný odborník Eddie Jordan však (opět) přišel s hypotézou dalšího vývoje. Dvaasedmdesátiletý Ir si je jistý, že Mercedes brzy odprodá70 procent akcií své stáje.
Novým majoritním vlastníkem by se pak měla stát společnost Ineos, která momentálně figuruje coby jeden z nejvýznamnějších partnerů stříbrných šípů. Její logo můžete vidět kupříkladu na zadních křídlech mistrovských vozů. Celková částka, v rámci které by měla transakce proběhnout činí podle Jordana 750 milionů eur.
Faktem je, že řada Jordanových proroctví se již v minulosti vyplnila, některé mu ale také nevyšly. A takový Toto Wolff označil Eddieho domněnky za nesmysly.
Právě Wolffovi každopádně Jordan adresoval svá další slova. Podle něj by měl rodák z Vídně skončit v tom nejlepším. To znamená brzy. „Jsem si stoprocentně jistý, že Ineos odkoupí Mercedes, Wolffovi bych radil aby co nejdřív skončil. Zatím byl vynikající, ale teď už to může být jen horší," praví Jordan.
„Kolem Lewise Hamiltona i celého týmu vytvořil mýtus, ale lepší už to nebude, pokud bych mu mohl radit, tak řeknu, aby si vzal peníze a odešel. S Mercedesem už dosáhl maxima. Můžete vždy odejít v dobrých nebo horších časech, pro Wolffa je tohle z mého pohledu ideální chvíle," dodává.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.