Je to mu již téměř rok od tragického závodu F2 ve Spa, během kterého zahynul Anthoine Hubert. Řada jezdců mu během dnešního dne vzdala hold. Pro Pierra Gaslyho obzvlášť prý návrat do Spa nebyl vůbec lehký.
Hubert a Gasly byli přátelé a jeho smrt proto pilota Alfa Tauri zasáhla velmi hluboce. Dnes se zastavil, donesl květiny a zavzpomínal a v zatáčce Raidillon, kde se osudná nehoda odehrála.
"Trošku jsem se obával. Nikdy nevíte, jak budete reagovat a ráno bylo zvláštní a hodně náročné. Spa je můj nejoblíbenější okruh a jezdil jsem sem se skvělými vzpomínkami na má první vítězství v nižších soutěžích. Letos je to ale jinak, protože jakmile jsem vstoupil do paddocku, začaly se mi honit hlavou jiné myšlenky, které nechci a nebo těžko přijímám. Prostě člověku těžko dochází, co se opravdu stalo, ale bohužel je to pravda, realita. Je to riziko našeho sportu... Nebylo to lehké," uvedl Francouz.
Still can’t believe it...We miss you, I miss you Tonio. I hope we make you proud from up there. Forever in our hearts bro.🤍 #AH19 pic.twitter.com/4g30fAsP9c
— PIERRE GASLY 🇫🇷 (@PierreGASLY) August 27, 2020Dodnes mají řadu společných přátel a často na něj vzpomínají. Naposledy jej prý viděl po závodě v Maďarsku, kdy si vyšli na večeři a užili si prý pěkný večer.
Věří, že mu právě rivalita, přátelství a soupeření s Hubertem v mládí velmi pomáhalo se zlepšovat a právě díky tomu je tak lepším závodníkem. "Vím, že bez něj bych se nikdy nedostal tam, kde jsem, protože jsme se navzájem tlačili k lepším výkonům a to na trati i mimio ni. On byl jedním z prvních, kdo mi psal, když se Red Bull rozhodl mě přesunout zpět do Toro Rosso. Je těžké si připustit, že už tu s námi není," prozradil Gasly.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.