Carlos Sainz bude od příštího roku hájit barvy Ferrari, což ho podrobí masivnímu tlaků ze strany médií. Toho se ale mladý Španěl neobává.
Carlose Sainze čeká posledních několik závodů za McLaren. Pak stále ještě mladý Španěl zvedne kotvy a zamíří do Ferrari, kde nahradí Sebastiana Vettela.
V neslavnější stáji Formule 1 ho nečeká nic snadného, jezdci Ferrari jsou vždy pod drobnohledem - víc než všichni ostatní. To je holý fakt. Jestliže chcete ve Scuderii uspět, musíte mít nervy ze železa. V opačném případě nemáte šanci. Důvod je prostý - Když jezdíte za Ferrari, jezdíte za celou Itálii. S úspěchy exponenciálně roste vaše popularita, ale platí to i naopak. Pětadvacetiletý rodák z Madridu je na to podle svých slov připravený.
„Pro mě je to příprava," říká Sainz o tlaku, který ho ve Ferrari čeká. „Chci bojovat o titul, když se do takové situace dostanete, tak tlak, jemuž jste podrobeni je obrovský. Každý jezdec, který chce být tím nejlepším, tak si tímhle musí projít," má jasno.
Ferrari bude pro Sainze celkově čtvrtým týmem ve Formuli 1. Své začátky prožil Carlos u Toro Rosso, jenže do prvního týmu Red Bullu se doposud nepodíval. Namísto toho zamířil do Renaultu a později do McLarenu.
Zvláště u McLarenu je Španěl vnímán za toho zkušenějšího. Ostatně vedle Landa Norrise je to logické. To jej vystavuje zvýšeným očekáváním, čehož si je dobře vědom.
„Už od přestupu k McLarenu vnímám zvýšený zájem médií. Když podepíšete s týmy formátu McLarenu či Renaultu, tak se o vás anglická nebo francouzská média začnou dost zajímat. Ale teď už nejsem žádným nováčkem, vím, jak něco takového zvládat," uzavírá.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.