Max Verstappen věří, že pokud bude Red Bull vyvíjet na Mercedes soustavný tlak, tak se dočká příležitostí, které mu mohou otevřít cestu k vítězství.
Max Verstappen a Red Bull vstupovali do letošní sezony plní očekávání. Společně chtěli konečně získat mistrovský titul. Vždyť šéf stáje Christian Horner tvrdil, že rudí býci jsou na novou sezonu připraveni nejlépe od roku 2013.
Jenomže na trati to zatím příliš vidět není. Mercedes Formuli 1 vládne a Red Bull stále ještě není na jeho úrovni, přičemž k tomu, aby se na ni dostal mu pořád ještě hodně chybí. Zvlášť když se Rakušané trápí s aerodynamikou, což v minulosti zvykem rozhodně nebývalo.
Výsledek je ten, že Red Bull sbírá spíše drobky, které Mercedesu upadnou, než že by si sám mohl dělat zálusk na mastnou kostičku s názvem mistrovský titul. Max Verstappen sice jezdí konstantně, ale závod letos ještě nevyhrál. I to svědčí o lecčems.
„Stále ještě nejsme tam, kde chceme být. Ztrácíme poměrně hodně, obzvlášť v kvalifikacích. Na řadě okruhů však nemůžeme bojovat ani o vítězství v závodech," uznává Max Verstappen.
Zároveň ale věří, že bez šance na zdolání suverénní stáje není. „Náš recept je jednoduchý, musíme na Mercedes tlačit, jak jen to je možné, pak můžou i oni udělat chybu, což je naše šance, svou příležitost pak musíme využít," dodává.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.
Carlos Sainz posílá fanouškům po působivém výkonu během předsezónních testů vzkaz, ve kterém mírní očekávání před svým prvním rokem u Williamsu.
Lewis Hamilton před startem sezóny odhalil své očekávání od hlavních rivalů Ferrari v boji o titul. Zároveň přiznal, že předsezónní testy nemusí odrážet skutečnou výkonnost týmů. Jeho debut v barvách Scuderie je jedním z největších taháků nadcházejícího ročníku.
Adrian Newey po odchodu z Red Bullu oficiálně nastupuje do Aston Martinu. V týmu ze Silverstone, který jeho přítomnost velmi ocení, odhalil svůj první cíl, ale zároveň upozornil, že očekávané zlepšení výkonu nebude okamžité.
Předsezónní testy ve Formuli 1 trvají pouhé tři dny, což podle některých jezdců není dostatečné. Zatímco inženýři získávají cenná data, piloti mají pocit, že strávili za volantem příliš málo času. Fernando Alonso a Carlos Sainz proto volají po změně a upozorňují na nesrovnalost s jinými vrcholovými sporty.
Lewis Hamilton se na tiskové konferenci F1 během posledního dne testování vyjadřoval optimisticky, avšak jeho nálada mohla být po závěrečném šachovnicovém praporku výrazně jiná.
Liam Lawson má za sebou svůj první oficiální test jako pilot Red Bullu. Po odchodu Sergia Péreze se mu podařilo porazit bývalého týmového kolegu z Racing Bulls, Jukiho Cunodu, v souboji o místo partnera Maxe Verstappena.
Dnes v Bahrajnu skončily třídenní předsezónní testy, přičemž nejrychlejší čas dnešního dne a testování zajel George Russell. Všem testovacím dnům dominuje čas Carlose Sainze.
Lewis Hamilton se ostře ohradil proti kritice Eddieho Jordana, který zpochybnil rozhodnutí Ferrari angažovat jeho namísto Carlose Sainze. Sedminásobný šampion Formule 1 dal jasně najevo, že ho podobné názory nezajímají, a poznamenal, že necítí potřebu reagovat na „starší, v konečném důsledku bílé muže“.
Studio Lego vytvořilo věrnou repliku v měřítku 1:1, která má upoutat pozornost a vzbudit nadšení před uvedením speciální stavebnice SF-24 Lego.
Lewis Hamilton, sedminásobný mistr světa Formule 1, čelí těžkému období, kdy se zdá, že vše, čemu věřil a za co se v posledních letech zasazoval, se během několika týdnů zhroutilo. Pilot Ferrari vyjádřil znepokojení nad kroky amerického prezidenta Donalda Trumpa a jeho administrativy, ale ujistil, že i nadále bude bojovat za rovnost a inkluzi.
Max Verstappen je s novým monopostem RB21 zatím spokojený, ale zároveň varuje svůj tým. Připomíná, že i loňské zimní testy vypadaly slibně, přesto se sezóna 2024 nevyvíjela podle očekávání.