Max Verstappen věří, že pokud bude Red Bull vyvíjet na Mercedes soustavný tlak, tak se dočká příležitostí, které mu mohou otevřít cestu k vítězství.
Max Verstappen a Red Bull vstupovali do letošní sezony plní očekávání. Společně chtěli konečně získat mistrovský titul. Vždyť šéf stáje Christian Horner tvrdil, že rudí býci jsou na novou sezonu připraveni nejlépe od roku 2013.
Jenomže na trati to zatím příliš vidět není. Mercedes Formuli 1 vládne a Red Bull stále ještě není na jeho úrovni, přičemž k tomu, aby se na ni dostal mu pořád ještě hodně chybí. Zvlášť když se Rakušané trápí s aerodynamikou, což v minulosti zvykem rozhodně nebývalo.
Výsledek je ten, že Red Bull sbírá spíše drobky, které Mercedesu upadnou, než že by si sám mohl dělat zálusk na mastnou kostičku s názvem mistrovský titul. Max Verstappen sice jezdí konstantně, ale závod letos ještě nevyhrál. I to svědčí o lecčems.
„Stále ještě nejsme tam, kde chceme být. Ztrácíme poměrně hodně, obzvlášť v kvalifikacích. Na řadě okruhů však nemůžeme bojovat ani o vítězství v závodech," uznává Max Verstappen.
Zároveň ale věří, že bez šance na zdolání suverénní stáje není. „Náš recept je jednoduchý, musíme na Mercedes tlačit, jak jen to je možné, pak můžou i oni udělat chybu, což je naše šance, svou příležitost pak musíme využít," dodává.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.