Druhý trénink ovládl na britském Silverstone Lance Stroll, druhý skončil Alex Albon, jenže ten svůj vůz zároveň rozbil. Technické problémy opět trápily Sebastiana Vettela.
Druhý trénink na GP Velké Británie přinesl slunečné počasí. Zpočátku kroužila většina jezdců na středních pneumatikách. Po čtvrt hodně se v čele výsledkové listiny vyhříval Leclerc, Monačan se ovšem nevyvaroval ani jezdecké chybě, která ho poslala do hodin. Nejednalo se však o nic vážného.
Pilota Ferrari ale brzy překonal tandem Red Bullu, přičemž rychlejším z jezdců rudých býků byl prozatímně Albon. Pak už začal úřadovat Mercedes, když se do čela dostal Bottas.
Do tempa se postupně dostával Hulkenberg, jenž byl osmý, jen dvě desetiny za Lancem Strollem. Piloti McLarenu se v úvodní části tréninku soustředili na jízdu s nejtvrdšími pneumatikami. První desítka výsledkové listiny se jich proto zatím netýkala.
Pokračovalo trápení Ferrari a Sebastiana Vettela, Němec musel kvůli technickým problémům vynechat první trénink, ale smůla ho neopustila ani v tom druhém, neboť jeho vůz stál opět nepojízdný v garáži.
Kvalifikační simulace odstartoval Albon. Thajec dal dohromady tři nejrychlejší sektory, což ho posunulo na průběžné první místo. Hned poté ho z něj nicméně sesadil Stroll, třetí příčka náležela Leclercovi.
Albon se snažil vzít si nejrychlejší čas zpět, jenže to přehnal a svůj Red Bull rozbil. Na okruhu v Silverstone zavlály červené vlajky.
Po odklizení havarovaného vozu vyjel na trať Hamilton. Brit ale svou kvalifikační simulaci kvůli výletu mimo trať nedokončil. V pořadí se tak nikam neposunul. O něco lépe na tom byl Bottas, který se zařadil na třetí místo.
Pětadvacet minut před koncem odpoledního programu vyjel na trať konečně i technickými problémy stíhaný Vettel. První měřený čas mu stačil na osmnáctou pozici.
Zbytek tréninku patřil už tradičně dlouhým jízdám, ve kterých se dobře jevil Mercedes. Zítra nás čeká třetí trénink a kvalifikace.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.