Pokud by byl Eddie Jordan šéf Racing Pointu, Vettela by do svých služeb nejspíš nevzal. Jeho prioritou by zůstal v týmu dobře zabydlený Sergio Pérez.
Zamíří Sebastian Vettel do Racing Pointu? To je otázka, kterou v tuto chvíli řeší mnoho odborníků i fanoušků. Zdá se, že pro čtyřnásobného šampiona je přestup do budoucího Aston Martinu jedinou možností, jak oddálit hrozící předčasný důchod. Nebo alespoň roční přestávku.
Navíc možnost Vettelova angažmá v týmu, jehož chod nyní leží zejména na Lawrenci Strollovi, se jeví docela pravděpodobně. Podle zahraničních médií už Seb dokonce dostal konkrétní nabídku spolupráce, leč ji zatím údajně nepřijal.
Někdejší šéf stáje a nynější analytik Eddie Jordan by ale Vettela do týmu pravděpodobně nechtěl. Řekl to v nedávném rozhovoru pro britské novináře.
„Příchod čtyřnásobného šampiona by byl pro každý tým velkou vzpruhou, ale nabourali byste dobře fungující tým kolem Péreze, který vám navíc přináší víc peněz? Může být zase tím starým dobrým Vettelem? Možná ano... Ale bude to mít těžké. Já osobně bych ho asi nepodepsal, důvodem je rovněž mladá krev, která do našeho sportu proudí," uvažuje Jordan.
Eddie nevěří ani tomu, že by Vettel dokázal v podobně dobrém autě úspěšně vzdorovat Lewisi Hamiltonovi. Jako důvod předkládá jeho loňskou zkušenost s Charlesem Leclercem.
„Faktem je, že Vettel byl ve spoustě ohledů rozdrcen Leclercem. Nemyslím si, že by dokázal držet krok s Hamiltonem. Tam by byla psychologická náročnost ještě větší, když si Seb neporadil s Charlesem, tak by to měl s Hamiltonem hodně těžké," uzavírá Jordan.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.