Jacques Villeneuve by na místě Red Bullu podepsal Sebastiana Vettela. Jeho zkušenosti by týmu prý pomohly.
Jacques Villeneuve je typ analytika, který se s ničím nemaže. Však si díky téhle své povaze udělal nejednoho nepřítele, ale ke změně už u něj pravděpodobně nikdy nedojde. Nyní se mistr světa z roku 1997 vyjádřil k jezdecké situaci u Red Bullu.
Alex Albon z toho radost mít nebude...
„Měli by se zbavit Albona a vzít Vettela. Jezdec s jeho zkušenostmi by se jim hodil. Díky vozům od Adriana získal Seb čtyři mistrovské tituly, znají se. Navíc jeho vozy nejsou snadno ovladatelné, protože je vždy navrhuje až na samotné hranici. Už i Verstappen má problém dostat ze současného Red Bullu maximum, " říká na adresu zkušeného konstruktéra Villeneuve.
Sám Vettel by se přitom návratu do důvěrně známého prostředí nebránil. Už dříve se nechal slyšet, že jeho ambicí je řídit vítězný vůz. Pokud ho Red Bull postaví, na případnou nabídku by okamžitě kývnul.
Red Bull ale zatím jeho angažování odmítá se slovy, že je spokojen se svou aktuální jezdeckou dvojicí. „Naším cílem je pokračovat se současnými piloty. Pro Sebastiana v týmu bohužel nemáme místo," sdělil před nedávnem novinářům Christian Horner.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.
Nico Rosberg kritizoval týmovou režii McLarenu z konce Velké ceny Itálie, kdy byl Oscar Piastri požádán, aby pustil před sebe Landa Norrise. Podle něj by měl tým situaci vyjasnit, protože může ovlivnit vnitřní dynamiku i další spolupráci jezdců.
McLaren způsobil pozdvižení na GP Itálie, když tým dočasně vyměnil pozice Norrisovi a Piastrimu po pomalé zastávce Brita. Oba nakonec dojeli na pódiu, ale týmové instrukce ovlivnily konečné pořadí.