Mokrou kvalifikaci na GP Štýrska ovládl Lewis Hamilton. Z první řady odstartuje rovněž Max Verstappen, jehož následují Carlos Sainz a Valtteri Bottas.
První část kvalifikace na GP Štýrska se nesla ve znamení sprintu. Na mokré trati se všichni snažili zajet co nejvíc kol, aby si zajistili dostatečně kvalitní měřený čas. Pořadí se proto neustále přesýpalo.
Pět minut před koncem Q1 se na nepostupových pozicích nacházeli Russell, Gioviinazzi, Pérez, Gasly a Grosjean. V závěrečných vteřinách havaroval Antonio Giovinazzi, což první část kvalifikace předčasně ukončilo. Nepostoupili z ní Giovinazzi, Pérez, Raikkonen, Grosjean a Latifi.
Druhý kvalifikační segment přinesl stejný scénář, jako ten první. Všichni piloti předváděli zběsilé kroužení. Časy se tak rychle vyvíjely. Pět minut před vypršením časového limitu se pod velký tlak dostal Leclerc, který se ocitnul na jedenácté, tedy první nepostupující příčce. O moc lépe na tom nebyl ani desátý Vettel.
Ve zbytku času se toho už moc nezměnilo. Z části i proto, že podmínky na trati byly opět o cosi horší. Nepostoupili Leclerc, Russell, Stroll, Kvyat a Magnussen.
Finální část kvalifikace přinesla na trati opět více vody. Dvě minuty před koncem vedl Hamilton před Bottasem, ty následoval Gasly. Závěrečné pokusy znamenaly dominanci Lewise Hamiltona, který deklasoval druhého Verspapenna rozdílem více než jedné vteřiny. Fantastická třetí příčka náleží Sainzovi, čtvrtý bude startovat Bottas. Tragédii Ferrari podtrhl desátý Vettel.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.