Martin Brundle si myslí, že Sebastianu Vettelovi se letošní sezona podaří. Podle Brita by mu měla pomoci rovněž absence tlaku, který na něj byl ještě loni vyvíjen.
Spojení Sebastian Vettel a Ferrari napíše na konci letošní sezony svou tečku. Mnozí proto spekulují o tom, jak bude poslední vzájemná sezona italské stáje a německého šampiona vypadat.
Padají úvahy o Vettelově upozadění. Někteří dokonce tvrdí, že Seb sezonu vypustí a bude se věnovat hledání nové výzvy na závodní trati, popřípadě rodině, která je pro něj prioritní. Martin Brundle si ale ani jedno z toho nemyslí. Podle něj se stane úplný opak...
„Myslím si, že Vettel letos poletí. Pojede sám za sebe, týmové příkazy nikdy moc neřešil, tak proč by to měl dělat letos, že ano? Není sporu o tom, že letos bude reprezentovat sám sebe," praví nynější televizní analytik.
Brundle má navíc pocit, že Vettelovi vydatně pomůže absence tlaku. Schopnost vyrovnat se s ním, je nepochybně jedna z jeho slabších stránek, přičemž následující sezonu od něj vlastně nikdo nic moc čekat nebude. Veškerá pozornost Ferrari je totiž nově směřována na mladého Leclerca.
„Myslím, že mu to pomůže. Stejně jako fakt, že závody půjdou rychle za sebou. Je na odchodu z týmu, což je jiná situace, než když jste v nějaké stáji nováčkem. Očekávání jsou pak vždy logicky jiná. Těžko říct, jestli bude chtít ve Formuli 1 zůstat. Ale znovu opakuji, jsem si jistý, že letos bude létat," ukončuje Brundle.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.