Daniel Ricciardo bude od sezony 2021 hájit barvy McLarenu. Nyní se vrací k tomu, co ho ke změně zaměstnavatele přimělo.
Sezona 2020 ještě ani nezačala, avšak přestupový kolotoč směřovaný k ročníku 2021, se už točí na plné obrátky. Jedním z jeho účastníků je taktéž Daniel Ricciardo. Australan totiž změní dres. V našem případě tedy spíše overal, neboť nově bude oblékat ten McLarenu.
Celá situace je o to pikantnější, že stáj z Wokingu měla eminentní zájem na Ricciardově angažování již během sezony 2018. Australan ale tehdy nakonec kývnul právě Renaultu.
Jenže tohle manželství není šťastné. Forma stáje z Enstone pokulhává. O naplňování stanovených a nutno říci nemalých ambicí, nemůže být ani řeč. Takže není divu, když třicetiletý rodák z Perthu druhou nabídku McLarenu vyslyšel. Zvlášť když Britové udělali během minulé sezony největší pokrok ze všech.
„Když Vettel oznámil svůj odchod od Ferrari, bylo to dost hektické.Okamžitě jsem začal uvažovat. Tohle je atypický rok, běžně můžete čekat třeba do srpna a pak se rozhodujete podle aktuální formy a tak dál. Tentokrát to tak nešlo," říká Ricciardo.
„Titul získal Mercedes, nicméně je jasné, že největší posun vpřed učinil McLaren. To je hodně povzbudilo. Navíc před rokem 2021 změní motory, což je pro mě další podstatný aspekt. Proto byl právě McLaren volbou číslo jedna," uzavírá.
Fernando Alonso se s nadsázkou vyhnul poskytování rad Maxu Verstappenovi ohledně jeho možného přestupu k Mercedesu. Španělský veterán žertoval, že své názory by sdílel pouze „za obrovskou sumu peněz,“ čímž odlehčil spekulace a ukázal svůj typický smysl pro humor.
Isack Hadjar zůstává plně soustředěný na svůj cíl získat sedačku v Red Bullu, i když Yuki Tsunoda čelí problémům s aktuálním vozem RB21.
Lando Norris reagoval na spekulace o možném přestupu Maxe Verstappena k Mercedesu. Zdůraznil však, že zatím není nic potvrzeno a je třeba se soustředit na současnou sezónu.
Obavy jezdců o ovladatelnost monopostů pro sezonu 2026 vyvolávají otázky, zda jsou oprávněné, nebo předčasné. Vývoj nových vozů je stále v rané fázi, a tak konečné hodnocení přijde až s prvními testy.
Ralf Schumacher rozpoutal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena, když naznačil, že hvězda Red Bullu by mohla zamířit k Mercedesu. Tato tvrzení přidávají další vrstvu nejistoty do už tak napjatého přestupového trhu ve Formuli 1.
Fernando Alonso pochválil nováčka Gabriela Bortoleta z týmu Kick Sauber za jeho první body ve Formuli 1 v Rakousku. Oba se utkali v atraktivním souboji v závěru závodu ve Spielbergu.
Ferrari čelí zásadnímu problému s nastavením světlé výšky monopostu SF-25. Tým proto instruoval oba své jezdce, Lewise Hamiltona i Charlese Leclerca, aby během závodu praktikovali „lift and coast“, tedy zvednutí nohy z plynu a brzdění bez motoru, aby snížili zatížení a pomohli situaci zvládnout.
Před blížící se výjimečnou Velkou cenou Velké Británie se významná část komunity Formule 1 sešla s britským premiérem. Setkání poskytlo příležitost zdůraznit důležitost tohoto prestižního závodu a podpořit dlouhodobý vztah mezi F1 a Spojeným královstvím.
McLaren představuje na Velkou cenu Velké Británie speciální chromové zbarvení „Legacy at Speed“, vytvořenou ve spolupráci s Google Chrome, která spojuje historii týmu s novými fanoušky.
George Russellovi končí smlouva u Mercedesu na konci sezony. Stále silnější spekulace naznačují, že by ho mohl nahradit Max Verstappen, pokud opustí Red Bull.
Max Verstappen odstoupil z Velké ceny Rakouska už v prvním kole po kolizi s nováčkem Antonellim. Místo aby šel za novináři a k týmu, sledoval raději 24hodinovku ve Spa, kde jeho tým vyhrál třídu Gold Cup.
Yuki Tsunoda zaznamenal v Rakousku svůj nejhorší závod, kdy ho výrazně zpomalila degradace pneumatik a nedokázal najít příčinu propadu. Tým Red Bull i Christian Horner varují, že je potřeba rychle situaci řešit kvůli velkému rozdílu v tempu oproti Verstappenovi.