Kevin Magnussen by rád místo u Ferrari. Jenže k tomu ho loňské výkony neopravňovaly, přičemž hlavní vinu na tom nese mizerná forma Haasu. Dán proto lituje. že zmíněná příležitost nepřišla o rok dřív. To měl naopak on i Haas parádní formu.
O tom, kdo u Ferrari nahradí končícího Sebastiana Vettela, se vedly dlouhé a vášnivé diskuze. Největší favorité byli v zásadě dva. Konkrétně Carlos Sainz a Daniel Ricciardo, přičemž lukrativní sedačka nakonec připadla prvně jmenovanému.
Mezi jezdci však bylo neporovnatelně více osobností, které si na místo u Scuderie dělaly větší či menší zálusk. Jednou z nich je i Kevin Magnussen. Sedmadvacetiletý Dán - nynější reprezentant týmu Haas, už patří mezi zkušené bardy. Svou první sezonu ve Formuli 1 absolvoval s příchodem ročníku 2014.u McLarenu. A byl to parádní začátek, neboť rodák z Rosklide si hned svůj první závod osladil získaným pódiem.
Jenže Magnussen ve Wokingu moc dlouho nevydržel. Přesněji řečeno jednu sezonu. Pak se poroučel do Renaultu, z něhož ho osud zavál k týmu Haas.
Americká stáj podávala kvalitní výkony zejména předloni. V roce 2018 se dařilo i Magnussenovi, který se zaskvěl ziskem 56 mistrovských bodů. Dán proto lituje, že volná sedačka u Ferrari nepřišla o ročník dříve. Podle svého mínění by totiž měl na její získání větší šance než letos. To se naopak Haas vzpamatovává z bídné sezony, která se logicky promítla rovněž do formy jeho pilotů.
„Tu sedačku bych rád získal. Je škoda, že ona příležitost nepřišla o rok dřív. Měl bych asi o dost větší šance, protože v sezoně 2018 se nám s Haasem dařilo," komentuje Dán.
„Bylo jasné, že Ferrari vsadí na jistotu, takže si vybrali Sainze, který měl podobně dobrou sezonu loni. Každopádně se nelituji. Budu tvrdě pracovat dál, aby mě nějaká další taková příležitost ještě potkala," uzavírá Magnussen.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.