Mercedes podle Valtteriho Bottase o Sebastianovi Vettelovi, jenž po skončení sezóny 2020 opustí Ferrari, vůbec nepočítá.
Šéf Mercedesu Toto Wolff přitom po oznámení o ukončení působení Vettela v Maranellu prohlásil, že možnost angažování jezdce takového kalibru určitě zváží. Podle Bottase ale šlo jen o bezvýznamnou lichotku, o příchodu čtyřnásobného německého šampiona do svého týmu nemá obavu.
"Ne, k tomu nedojde. Jsme po celou dobu upřímní také s mým týmem, jaká je situace a jak se vyvine z pohledu smluv. Dostal jsem docela jasnou zprávu, že ne - neuvažují o Sebovi. Takže jsem řekl, fajn, v tom případě žádné obavy," popisuje Bottas během soukromého testu Mercedesu v Silverstone.
O budoucnosti Fina u mistrovského týmu se přitom neustále spekuluje vzhledem k tomu, že od svého příchodu v roce 2017 podepisuje neustále pouze jednoleté smlouvy. Nad spekulacemi o svém konci se však usmívá.
"Pro mě je to každý rok stejné, ani letos se to nikterak neliší. Vždy se hovoří a situace se nemění. Přijde mi to celkem úsměvné, že se neodjel ještě ani jeden závod a lidé už dostávají mé místo. Párkrát už jsem se zasmál," říká Bottas.
"Z této strany není vyvíjen žádný tlak, protože mám před touto sezónou v myslí stále svůj jasný cíl. Věci se pak vyřeší, jedním či druhým směrem, ať už se přihodí cokoliv. Nejsem kvůli tomu v žádném stresu," pokračuje 30letý vítěz sedmi velkých cen.
Od Mercedesu se očekává, že prodlouží smlouvu s Lewisem Hamiltonem, poté bude řešit budoucnost Bottase, jehož by případně mohl nahradit jeden z mladých talentů z jejich juniorského programu: Esteban Ocon působící u Renaultu (má smlouvu do roku 2021) či oceňovaný George Russell z Williamsu.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.