Charles Leclerc i Carlos Sainz budou mít u Ferrari na počátku šampionátu stejné podmínky. Tvrdí to šéf Scuderie Mattia Binotto s tím, že to tak v Maranellu fungovalo vždy.
O jezdecké změně ve Ferrari, ke které dojde před sezonou 2021, se už toho namluvilo a napsalo hodně. Scuderia dá po pěti letech sbohem Sebastianu Vettelovi, přičemž jeho místo zaujme mladý Carlos Sainz, jehož červení přivábili z McLarenu.
Pro mnohé je to krok, díky němuž se Ferrari chce ve svém týmu nastolit klid a pořádek. Jinými slovy soupeření dvou kohoutů na jednom smetišti už prý v Maranellu měli dost. To mezi Vettelem a Leclercem vyvrcholilo loni v Brazílii, kdy oba piloti kolidovali. Následky byly děsivé, neboť ani jeden z nich kvůli tomuto incidentu cíl závodu na Interlagosu neviděl.
Se Sainzem má přijít větší harmonie. Někteří dokonce tvrdí, že španělský dravec podepsal smlouvu, ve které je automaticky ustanoven jako pilot číslo dva. To ale šéf Ferrari Mattia Binotto rázně odmítá. Podle něj budou mít oba piloti na začátku šampionátu své šance stejné. Žádné předběžné dohody o postavení svých jezdců prý Scuderia neuzavřela.
„První rok je tradičně náročnější. Jezdec si musí zvyknout na nové auto i tým. Také proto jsme s Carlosem podepsali smlouvu na dva roky. Jsem si jistý tím, že má rychlost na to, aby se jednou stal mistrem světa," líčí Binotto.
„Až okruh určí, jaké bude mezi nimi pořadí. U nás to takhle bylo vždy. Dokonce i za doby Michaela Schumachera, ale tam už bylo po třech závodech jasné, kdo je rychlejší," vykládá šéf Ferrari na adresu Schumachera a jeho týmových parťáků
A co osud Sebastiana Vettela? Binotto doufá, že čtyřnásobný světový šampion ve Formuli 1 zůstane. Přál by mu sedačku u Mercedesu.„Byl bych šťastný, kdyby se Seb dostal do Mercedesu Pro fanoušky by to bylo skvělé a pro sport také," dodává Binotto. .
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.