Pro Formuli 1 by to byla výhra, pokud by se do ní vrátil veterán Fernando Alonso. Tento krok, který šéf Renaultu nevylučuje, by vřele uvítal Stefano Domenicali, jenž kdysi vedl Ferrari.
Španělský pilot závodil v F1 naposledy v roce 2018 s McLarenem, nyní se však spekuluje o jeho možném návratu s Renaultem, který po neuspokojivých výkonech po skončení sezóny 2020 opustí Daniel Ricciardo.
Renault potvrzuje, že o Alonsovi přemýšlíŠéf francouzského týmu Cyril Abiteboul potvrdil, že o Alonsovi vedle Estebana Ocona příští rok přemýšlejí. "Příští rok budou dostupní dobří jezdci. Ten, kterého jste zmínili, je jednou z možností." Podotýká ale, že by měl zájem o několikaletou spolupráci na jejich dlouhodobém projektu F1. Španělovi přitom příští rok bude už 39 let.
"Můžu říct jen to, že nám vyhodnocení nějaký čas potrvá. Jde o velmi důležité rozhodnutí. Nechtěli jsme se dostat do takové aktivity kvůli Ferrari a McLarenu, kteří pro to měli své důvody."
"Upřímně rozhodovat o jezdci, když sezóna ještě ani nezačala... přijde nám to trochu zvláštní," komentuje Abiteboul rošádu na jezdeckém trhu poté, co Sebastian Vettel oznámil svůj konec u Scuderie, která na jeho místo vzala Carlose Sainze.
Fernando by byl určitě velmi silný, věří DomenicaliPokud by to vyšlo, bylo by to podle Domenicaliho pro F1 velkým přínosem: "Fantastické mladé jezdce už mám, ale Fernando by to posunul na další úroveň. Určitě byl velmi silný. Samozřejmě, že s dobrým, velmi rychlý autem by byl ještě silnější, ale i tak by byl pro Formuli 1 přínosem, pokud by se vrátil."
Ital, jenž v letech 2008 - 2014 šéfoval závodnímu týmu Ferrari, v současnosti vede automobilku Lamborghini, která pandemii Covd-19 přestála "v dobré formě." Tuto sobotu navíc vstoupila do světa virtuálního závodění v sérii "The Real Race" v partnerství s Assetto Corsa Competizione. Turnaj bude mít pět kvalifikačních víkendů, finále se pak uskuteční v centrále Lamborghini a vítěz získá možnost prohnat jeho skutečný vůz na závodní trati.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.