Daniel Ricciardo přiznal, že již před několika lety začal jednat s Ferrari o svém přestupu, to letos nakonec dalo přednost Carlosovi Sainzovi. Australan chápe proč a není nikterak zahořklý.
Pilot Renault již dříve tento měsíc oznámil, že na konci roku přejde k McLarenu, kde nahradí Carlose Sainze. Sám byl dlouho zmiňován jako možný kandidát na místo v Maranellu, jednal o něm dokonce už v roce 2018, kdy ještě působil v Red Bullu.
"Vedli jsme rozhovory už několik let, to vše pořád pokračovalo až do současnosti. Nepopírám to. Ale nikdy to nepřineslo reálné ovoce. Nikdy jsem se do toho moc hluboko neponořil," připouští Ricciardo.
"Všichni říkají, že bych tam dobře zapadl, samozřejmě s mým jménem a veškerým tím pozadím, ale v takových situacích se snažím nepropadat emocím," pokračuje usměvavý pilot s italskými kořeny.
Místo něj si Scuderia ale nakonec vybrala Sainze. Jak to Daniel vnímá? "Vidím, jak do týmu Carlos zapadá, takže se na to nedívám s pocitem 'Proč ne já?' Carlos loni prožil velmi dobrý rok. Momentálně je horkým zbožím a myslím, dobře zapadá do pozice, v níž se pohybují."
Ricciardo před 3 lety kromě Ferrari jednal i s McLarenem, nakonec však dal přednost Renaultu. Nyní ale změnil názor a míří do Wokingu, byť podle něj nešlo o jednoznačné rozhodnutí.
"Nepřišel žádný okamžik, který by byl jako rozsvícení žárovky s myšlenkou: 'Ano, to je to, co musím udělat.' Rozhovory s McLarenem se datují do roku 2018 a myslím, že pak dále pokračovaly. Samozřejmě nešlo o rozhodnutí přes noc. Myslím, že porovnávat zároveň tyto dva týmy není fér," dodává 30letý Australan.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.
James Vowles podepsal nový dlouhodobý kontrakt a zůstává ve funkci šéfa týmu Williams. Tento krok potvrzuje důvěru týmu v jeho vedení a ambice do budoucna.
Po deseti závodech ztrácí britský pilot na čelo šampionátu už 22 bodů, což podle Ralfa Schumachera jasně vykresluje, jak se uvnitř McLarenu začínají rozdělovat role.
Andrea Kimi Antonelli oslavil své první pódium ve Formuli 1 na Velké ceně Kanady, ale místo účasti na premiéře filmu F1: The Movie se musel vrátit domů kvůli maturitě
Max Verstappen má k legendární trati Nordschleife velký respekt a oblibu. Přiznal však, že se do kalendáře Formule 1 už nikdy nevrátí.
Isack Hadjar zůstal po Velké ceně Kanady zaskočený slabším tempem týmu Racing Bulls, které zkomplikovalo jeho boj o přední příčky ve vyhrocené střední skupině sezony.
Lewis Hamilton při Velké ceně Kanady narazil do sviště, což jeho Ferrari připravilo o zhruba dvacet bodů přítlaku. Tým Ferrari následně odhalil, jak zásadní dopad měl tento střet na výkon jeho vozu.
McLaren v Kanadě poprvé v sezoně 2025 neobsadil stupně vítězů, když nevyužil výhodu v opotřebení pneumatik. Přestože tempo a strategie měly potenciál, klíčové momenty závodu jim unikly a soupeři byli takticky lepší.