Aston Martin má nového generálního ředitele. Stal se jím Tobias Moers z Daimleru, který ve funkci nahradil Andyho Palmera..
Aston Martin se intenzivně připravuje na svůj brzký vstup do Formule 1. Ten by se měl uskutečnit už příští rok skrz současnou stáj Racing Point. V rámci posilování manažerské struktury došlo u Aston Martinu ke změně na pozici generálního ředitele společnosti.
Nově se jím stal Tobias Moers, který ve funkci nahradil Andyho Palmera. Moers jde zkušený manažer. Jeho jméno je spjato především s koncernem Daimler. Čtyřiapadesátiletý Němec působil od roku 2013 v čele firmy Mercedes-AMG.
Právě s Mercedesem má nynější Racing Point -. budoucí Aston Martin nadstandardní vztahy. Kanadský miliardář Lawrence Stroll, který skomírající tým před časem zachránil odebírá od Mercedesu hned několik klíčových komponent. Současný vůz Racing Pointu navíc velmi nápadně připomíná loňskou zbraň Stříbrných šípů.
„Jsem nadšený, že mohu Tobiase přivítat v Aston Martinu. Je to opravdový profesionál, jenž má mnoho zkušeností zejména díky rokům stráveným v Daimleru, s kterým máme úzké technologické partnerství," komentuje Lawrence Stroll.
Není bez zajímavosti, že mezi podílníky Aston Martinu patří rovněž současný šéf stáje Mercedes Toto Wolff. Nejedna spekulace hovoří o tom, že i jeho se Stroll snaží zlanařit do svého projektu. Zvlášť když jsou momentální vztahy Wolffa s vedením Daimleru (údajně) na bodu mrazu.
Ani to však není poslední spekulace, jenž kolem Aston Martinu koluje. Tým by do svých řad rád získal Sebastiana Vettela, Problém je ale v tom, že Sergio Pérez disponuje dlouhodobým kontraktem, přičemž druhá sedačka patří Lance Strollovi.
A táta přece syna z nově rodící se ambiciózní stáje nevyhodí. Nebo snad ano?
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.
Gabriel Bortoleto byl po belgickém závodě přesvědčen, že odvedl maximum navzdory nepříznivému výsledku. Jeho týmový kolega Nico Hülkenberg se mezitím upíná k Maďarsku, kde očekává silnější výkon od celého týmu Kick Sauber.
Fintech společnost Revolut se stane klíčovým partnerem týmu Audi F1, který v roce 2026 převezme současný tým Sauber. Audi tak vstoupí do Formule 1 s výraznou podporou ze světa digitálních financí.
Martin Brundle nastínil, co bude klíčové pro Landa Norrise, má-li v letošní sezóně porazit týmového kolegu Oscara Piastriho. Podle bývalého pilota F1 musí Norris ve zbytku šampionátu potvrdit svou zkušenost, jezdeckou vyzrálost a pravidelně přivážet silné výsledky, pokud si chce udržet pozici jedničky v týmu McLaren.
Navzdory spekulacím o přestupu k Mercedesu Helmut Marko potvrzuje, že Max Verstappen zůstane u Red Bullu i v sezóně 2026. Fanoušci tak mohou počítat s jeho pokračováním v týmu z Milton Keynes.
Mercedes připouští, že pokles výkonnosti v průběhu sezóny může souviset s některými úpravami, které tým provedl na monopostu W16. Podle inženýra Andrewa Shovlina nyní tým důkladně analyzuje, zda se vývoj vozu neubral chybným směrem.
Lewis Hamilton vzbudil pozornost fanoušků tajemným příspěvkem na sociálních sítích, v němž avizuje oznámení na začátek srpna. Zatím není jasné, čeho se novinka týká, spekulace však okamžitě nabraly na obrátkách.
Šéf stáje Williams James Vowles vyjádřil Carlosi Sainzovi omluvu za nepovedený pitstop během Velké ceny Belgie. Incident, který ovlivnil průběh závodu, přiměl vedení týmu k veřejnému přiznání chyby.
Během dešťového přerušení na Velké ceně Belgie si Nico Rosberg připomněl divokou historku z dětství s Lewisem Hamiltonem. Ukázalo se, že jejich rivalita začala ještě dávno předtím, než se střetli jako soupeři na trati.
Média po celém světě reagovala na odloženou Velkou cenu Belgie ve Spa-Francorchamps. Závod, který se nakonec rozjel, však nesplnil očekávání divoké mokré podívané.