Charles Leclerc po ohlášeném odchodu Sebastiana Vettela po letošní sezóně tvrdí, že se nestane automaticky jedničkou Ferrari, až po jeho boku nastoupí Carlos Sainz z McLarenu.
V zákulisí se hovoří o tom, že mladý Monačan bude mít u Scuderie jasnou pozici. Italský tým na něj sází svou budoucnost a hodlá z něj učinit lídra týmu. Ovšem své zvýhodňování na úkor budoucího kolegy nečeká.
"Samozřejmě, že Carlos na mě bude tlačit, bude velmi rychlý. Nestanu se jedničkou. Myslím, že je skvělým jezdcem a že to ukáže - pokud to ještě není všem jasné. Pro mě to bude velká výzva, odlišná od ježdění po boku Vettela," komentuje Leclerc.
Lights, camera, action: @LelouchOfficiel and @Charles_Leclerc together, for an amazing rendez-vous in Monaco. #LeGrandRendezVous #FerrariSF90Stradale pic.twitter.com/i6fm8soBHC
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) May 24, 2020Ten v loňské sezóně příjemně překvapil, když ovládl sedm kvalifikací a ve svém prvním roce u Ferrari vyhrál dva závody. V celkovém pořadí nakonec předstihl i preferovaného Vettela a zajistil si prodloužení smlouvy o dalších pět let. V Maranellu poté již nebyli ochotni zkušenému čtyřnásobnému šampionovi nabídnout kontrakt na déle než jednu sezónu.
Leclerc si včera užil domácího Monaka jen pro sebe, kdy se v rámci natáčení nové verze filmu "Le Grand rendez-vous" režiséra Claudeho Leloucha naplno proháněl s Ferrari SF90 Stradale úzkými uličkami. Město bylo kvůli tomu od 6:45 do 9:00 zavřené.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.