Daniel Ricciardo a esport, to k sobě zatím příliš neladí. Usměvavý Australan upřednostňuje fyzickou přípravu.
Kdy odstartuje letošní sezona Formule 1? To je v tuto chvíli stále zahaleno hustou mlhou, která by se dala krájet stejně tak, jako v jednom známém večerníčkovém seriálu. Piloti proto pořád nemají pomyslně do čeho píchnout. A tak je jasné, že dobu volna si každý z nich zkracuje různě.
Velmi populární záležitostí se staly internetové online závody. Takzvaný Esport je pro mnoho lidí vítanou náhražkou skutečných Velkých cen.Stejného názoru jsou očividně také některé televizní stanice. Ty do svého programového schématu začaly tyto o virtuální GP zařazovat.
Jak by taky ne, když se jich účastní celá řada skutečných pilotů. Namátkou Charles Leclerc, Alex Albon, Lando Norris Jenson Button a mnozí další. Právě tato skutečnost cenu esportu na televizním trhu přirozeně zvyšuje.
Jsou však i tací, kteří této nové zábavě příliš nefandí. Třeba takový Daniel Ricciardo. Australan ve službách Renaultu tráví současné dny a týdny, které jsou ve znamení koronaviru na rodinné farmě v Austrálii.
Virtuální závody ještě neokusil. „Jsem hodně soutěživá povaha, takže pokud bych nějaký simulátor měl, určitě bych na něm strávil spoustu hodin denně, ale myslím si, že fyzická příprava je pro člověka lepší," praví Ricciardo.
„Třeba takový Max Verstappen na simulátoru tráví kolikrát i půl dne. To ale není můj případ. Já raději chodím běhat nebo posilovat. Nejvíc mě to baví, když jsem sám. Člověk se pak dostane do takové svojí pohodlné zóny, díky čemuž je pak vše ještě lepší," pokračuje.
Australský sympaťák dokonce přiznal, že na pár dní vysadil i mobilní telefon. „Je to žrout času, když tomu propadnete, tak vám mohou dny utíkat opravdu rychle. Proto se tomu nechci oddávat."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.