Novináři se Charlesa Leclerca zeptali na to, koho by chtěl mít u Ferrari jako týmového parťáka. Monačan ukázal na svého dlouholetého kamaráda Pierre Gaslyho.
O tom, kdo bude od příští sezony parťákem Charlesa Leclerca Ferrari ještě nerozhodlo. Variant je hned několik. Ta základní spočívá v prodloužení smlouvy mezi Scuderií a Sebastianem Vettelem. Pak jsou tu ale i další mmožnosti, které se více či méně skloňují.
Spekulace hovoří například o Danielu Ricciardovi či Carlosi Sainzovi. Oba jsou údajně zapsání na seznamu alternativ v případě, že jednání se Sebastianem Vettelem selžou.
Novináři se zároveň zeptali Charlesa Leclerca, koho by si on přál jako týmového kolegu. Tedy pokud by měl neomezený výběr. Odpověď mladého Monačana možná překvapí. Vítěz dvou Velkých cen by si zvolil Pierre Gaslyho. Oba piloty totiž pojí přátelství už z dob jejich vzájemného zápolení na motokárách.
„Pokud by byl v týmu Pierre, bylo by to super. Byli jsme týmovými kolegy už v dobách závodění na motokárách, já na tyhle doby moc rád vzpomínám. Bývalo to parádní. V týmu bychom si určitě rozuměli, já ale budu respektovat jakoukoli volbu týmu," říká Leclerc.
Gaslymu jeho angažmá v elitní stáji nevyšlo, přičemž po přeřazení zpět do „béčkového" Alpha Tauri si bude muset na svou další velkou šanci počkat. Otázkou přitom také je, jestli se jí vůbec dočká. Formule 1 totiž možnosti na reparát nerozdává jen tak.
Pódiové umístění ze závodu v Brazílii však může Gaslymu právě takovou šanci zaručit. Bude tomu opravdu tak?
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.