V zákulisí se hodně spekuluje o budoucnosti čtyřnásobného šampiona Sebastiana Vettela, jemuž na konci roku vyprší smlouva. Šéf Ferrari Mattia Binotto se jej znovu zastal s tím, že si jeho kvalit stále velmi cení.
Na otázku, zda německému jezdci vyhovuje současná nucená pauza vyvolaná pandemii koronaviru, Binotto odpovídá: "Nemyslím si, že by se přerušení zamlouvalo kterémukoliv pilotovi. Všichni opravdu milují závodění, je součástí jejich životů."
"Vím, že Sebastianovi normalita schází. Schází mu to, že nezávodíme. Rád by se k tomu rád co nejdříve vrátil, ale to můžeme udělat až tehdy, kdy všechno pomine a vrátíme se k normálu," komentuje šéf Ferrari současnou situaci, kdy veškeré dění v motorsportu utichlo a továrny jsou zavřené.
"Myslím si však, že momentálně touží po závodění. Seb není falešný, je upřímnou osobností. Miluje svou práci, fakt ji miluje, a to je jedním z důvodů, proč si jej u Ferrari tolik vážíme!" zdůrazňuje Binotto. Bude to ale stačit k tomu, aby v Maranellu zůstal?
S talentovaným Charlesem Leclercem letos již smlouvu prodloužili až do konce roku 2024. Formule 1 měla příští rok vstoupit do přelomové sezóny s novou generací monopostů.
Mnoha jezdcům v souvislosti s tím také vyprší smlouvy a očekávala se řada přestupů. Jenže nová pravidla byla o rok odložena, což má dopad i na Scuderii, která rovněž musí řešit své jezdecké složení pro příští rok, aby konečně ukončila dominanci Mercedesu.
Podaří se to po rozsáhlých změnách v F1? "Myslím, že si nikdy nemůžete být jisti. Nová pravidla, jež budou v roce 2022 určitě zavedena, ale byla vytvořena pro dobro sportu, se snahou vyrovnat pole a zároveň vylepšit podívanou," říká Binotto.
"Snad s tímto typem pravidel se vyhneme tomu, aby jeden tým nad ostatními dominoval," přál by si šéf Ferrari, jež na svůj 17. konstruktérský titul v F1 čeká již 12 let.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.