JJ Lehto si myslí, že dny Fernanda Alonsa ve Formuli 1 už jsou sečteny. Podle Fina za to může kromě jiného komplikovaná Alonsova povaha.
Bývalý pilot Formule 1 JJ Lehto si vzal na paškál Fernanda Alonsa.Ten už se podle něj do královny motorsportu nikdy nevrátí. Důvodů je z Lehtova pohledu hned několik. Všechny ale mají společného jmenovatele, kterým má být Španělova problematická povaha.
Lehto se do Alonsa opírá zejména za jeho postoj k Hondě, to ještě v době, kdy toto partnerství fungovalo u McLarenu. "Bylo hrozné, jak se k Hondě choval, jak po nich štěkal. Podle mě si tohohle všimla každá automobilka," nebere si bývalý jezdec Sauberu nebo Benettonu servítky.
Lehto uznává Alonsovy kvality. Nemyslí si však, že by některý z předních týmů chtěl riskovat jeho angažování. Rodák z Espoo zmiňuje v této souvislosti další faktory. Těmi jsou Alonsův věk a relativně dlouhá pauza, ve které dvojnásobný mistr světa neřádil vůz F1.
"Alonso je určitě kvalitní jezdec, ale podívejte se na to, kolik dveří už si zavřel. Nemyslím si, že by s ním chtěl někdo riskovat. Navíc už je docela starý, i to může hrát svou roli. Monopost F1 nějakou dobu neřídil," uzavírá Fin.
Sám Alonso by se však do kalendáře Velkých cen vrátit chtěl. Ovšem pouze s vozem schopným vyhrávat. Ten se mu zatím sehnat nepodařilo. Proto si zkouší i jiné závodní disciplíny. Třeba Dakar či Indianapolis.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.