Haas dnes překvapil, když jako první z F1 týmů představil počítačové snímky svého monopostu pro letošní sezónu.
"Je mi potěšením vidět návrat auta se známějšími barvami Haas Automation. Rozhodně jde o zbarvení, podle kterého nás lidé poznají," komentuje majitel týmu Gene Haas.
Americký tým chce letos otočit list za neúspěšnou sezónou, kdy se kvůli aerodynamice trápil se svým monopostem: "Upřímně doufám, že VF-20 nás vrátí do formy, s níž jsme jezdili v roce 2018, kdy jsme skončili mezi konstruktéry pátí. Sezóna 2019 se těžko snášela," říká Haas.
"Prošli jsme opravdu poučným procesem - takovým, na který v určitou chvíli narazí každý tým Formule 1. Věřím, že jsme se z těch lekcí poučili a že to poznání využijeme při stavbě konkurenceschopnějšího VF-20," pokračuje 67letý majitel.
Šéf týmu Günther Steiner dodává: "VF-20 musí bezpochyby podávat takové výkony, které jeho předchůdce nepodával. Pravidla zůstávají stabilní, což nám pomohlo auto lépe pochopit a více se prozkoumat, abychom dokázali nalézat řešení a uplatňovat je v konstrukci VF20."
"Těším se na debut VF-20 na dráze. Jako obvykle při testování chcete spoustu věcí. V přípravách na první závod v Austrálii bude vítaná ujetá vzdálenost, spolehlivost a rychlost," avizuje Steiner.
🆕 Our 2020 livery has landed!Like we all are, Guenther is counting down the days until we see it out on track in Barcelona for pre-season testing.#HaasF1 #VF20 pic.twitter.com/1y5GPbUi9r
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) February 6, 2020Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.