Mercedes hodlá podle svého technického ředitele Jamese Allisona během zimního období ve vývoji zabrat, aby příští rok přišel se silnější pohonnou jednotkou a podstatně rychlejším vozem.
Mercedes sice vyhrál svůj šestý mistrovský titul v řadě za sebou, Ferrari jej však v oblasti motoru překonalo a zlepšuje se také Red Bull s Maxem Verstappenem, který chce příští rok Lewise Hamiltona porazit a stát šampionem.
"Je to tak, už se nemůžeme obávat pouze Ferrari - také Red Bull je extrémně silným týmem. je nám jasné, že mezi dneškem a závodem v Melbourne 2020 musíme naše auto hodně zrychlit, pokud proti nim chceme mít šanci," uvědomuje si Allison.
WOW 🏆😍 WHAT. A. YEAR. 👊This historic sixth @F1 championship double wouldn’t have been possible without all of the incredible, talented individuals who make up this Team! To everyone across the factories in Brackley and Brixworth... Thank you! ❤️ #ATeamComeTrue pic.twitter.com/OjbV0PF26O
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) December 12, 2019"Neznamená to ale, že to bude jednoduché. Jde o tu nejvyšší výzvu," pokračuje opatrně. Stříbrné šípy tedy na pozadí nepolevují své úsilí a kromě šasi se soustředí i na pohonnou jednotku, kterou musí také podstatně vylepšit.
"Nemá to cenu spekulovat. Musíme se dívat sami na sebe a nalézt tolik výkonu motoru, kolik to během zimy jde. A zároveň skupina pro šasi prověří, jak můžeme efektivně snížit odpor," burcuje technický ředitel Mercedesu.
Ten se ziskem 739 bodů jasně ovládl také letošní sezónu Formule 1, když druhé Ferrari nasbíralo o 235 bodů méně a třetímu Red Bullu scházelo 322 bodů. Dominantnější sezónu zažil v roce 2016 kdy získal celkem 765 bodů.
Berger Hamiltonovi přestup k Ferrari nedoporučuje. ZatímPříští rok jeho sestava zůstává stejná, ale v potom by mohlo dojít ke změnám. V padoku se spekuluje o přestupu Hamiltona k Ferrari, bývalý pilot Gerhard Berger však šampionovi přestup zatím nedoporučuje: "Měl by jít k Ferrari, ale až poté, co překoná všechny rekordy."
"Předtím by to bylo příliš brzy, protože má kolem sebe fenomenální tým. Vítězný tým nikdy neopouštíte, zřejmě tedy pro to ještě nenastal ten správný okamžik... načasování musí být správné," popisuje Berger, jen moc rád vzpomíná na svou éru u Ferrari: "Miloval jsem italskou mentalitu, značku - a myslím, že Lewis by na tom byl podobně."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.