Šéf Renaultu Cyril Abiteboul se nestydí za to, že jeho tým letos bojuje pouze s McLarenem o čtvrté místo v šampionátu. Uznává, že nenašli odpověď na kvalifikační rychlost svého soupeře.
Je nepravděpodobné, že by do konce roku dokázal McLaren předstihnout a splnit svůj předsezónní cíl. Ten má dva závody před koncem slušný náskok 38 bodů a zřejmě tak skončí jako nejlepší ze zbytku pole za Mercedesem, Ferrari a Red Bullem.
"Je fakt, že McLaren postavil lepší auto, lepší šasi než my. Nestydím se za to, že bojujeme s McLarenem. Jde o fantastický tým a skvělé jméno v F1," uznává Abiteboul svou porážku.
"Myslím, že zkrátka musíme přijmout věci takové, jaké jsou, ať už jsme v F1 či nikoliv. V F1 to je náročné, pravdou nicméně je, že se stále zlepšujeme v poznání auta a dokážeme vylepšovat nastavení, protože vůz samotný už nevyvíjíme, nějakou dobu se už neposouvá," prozrazuje šéf Renaultu.
Uvědomuje si, že musí vyřešit zejména kvalifikace, v nichž zaostávají více než v závodech: "V sobotních kvalifikacích jsou nejméně o půl sekundy rychlejší než my, ale v neděli jim jsme mnohem blíže, vlastně jsme lepší než oni."
"Bylo tomu tak v USA, v Mexiku a také v Suzuce, i když to kvůli startovní pozici, strategii a tomu, co se přihodilo po závodě, nebylo tak viditelné. Víme tedy, na co se zaměřit. Víme, že samotná rychlost a omezení vozu se prokazují v kvalifikaci," pokračuje Abiteboul.
"Naše auto má určité zásadní vlastnosti, které nejsou příjemné, když na to tlačíte naplno. Ale v závodě, kde věci začínáte šetřit, jsou věci mnohem příjemnější," pochvaluje si 42letý Pařížan.
A Daniel Ricciardo dodává své srovnání z pohledu jezdce: "Když se dívám na onboard videa, tak mi nepřijde, že by McLaren dokázal dostávat kola ze svého auta snadněji. Vypadá to, že mají zřejmě širší pracovní rámec, a proto v kvalifikaci z toho nejsme vždy schopni dostat maximum jako oni."
            Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
            Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
            I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.