Robert Kubica po letošní sezóně opustí Williams, starosti o svou budoucnost si však nedělá. Tvrdí, že má zajímavé nabídky.
S odchodem z Williamsu Polákovi hrozí, že tím se definitivně uzavře jeho kariéra ve Formuli 1. Jenže o jeho služby je stále zájem. V poslední době byl spojován s rolí testovacího pilota pro Haas či Racing Point. A nyní se zdá, že mu u nohou přistála další nabídka.
"Situace je složitější, než bych si přál. Znamená to také, že mám zajímavé možnosti. Pokud by byly věci příliš jednoduché, tak by to běl větší problém. Ale uvidíme, jestli půjde o dobrý a klidný prosinec," říká Polák, jenž se do F1 dokázal vrátit po svém zranění v rallye, byť s Williamsem šlo doposud spíše o propadák.
Minulý víkend v Austinu popřel, že by se o něj zajímalo Alfa Romeo, nyní ale přiznává, že se "objevily určité nové možnosti." I když detaily neprozradil, tak se v zákulisí hovoří o možnosti stát se rezervním pilotem pro všechny týmy poháněné motorem Ferrari - tedy pro tovární stáj z Maranella, Alfa Romeo i Haas.
"Dokud nepadne konečné rozhodnutí, musím být realistou. A zatím nebyly podepsány žádné papíry," upozorňuje 34letý pilot, jenž popírá, že by jeho letošní sezóna byla propadákem.
"Vím, že existují lidé, zejména lidé z ostatních týmů, kteří se mnou v minulosti spolupracovali a kteří mají velký respekt. Během roku jsme sice neudělali moc velký pokrok, ale lidé stále vědí, jakou hodnotu můžu přinést," vysvětluje Kubica.
"Jde o to, kolik prostoru dostanu ve své prostoru pro svůj příspěvek týmům. Ale to, že lidé stále věří v to, že můžu odvádět dobrou práci, je rozhodně velmi pozitivní," dodává pilot, jenž drží v šampionátu s jedním bodem předposlední příčku před svým mladším týmovým kolegou z Williamsu.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.