Nico Hülkenberg je před sezónou 2020 stále bez místa, což podle Sergia Péreze ukazuje vzhledem k jeho talentu, jak složité to piloti mají.
Německého jezdce nahradí příští rok u Renaultu Esteban Ocon. Jeho možnosti jsou nastoupit za jiný tým jsou velmi omezené, zatím se s žádným nedohodl, i když všichni vyzdvihují jeho schopnosti - i Pérez, jenž po jeho boku u Force Indie nastupoval v letech 2014 - 2016.
Mexičan je v tomto ohledu "za vodou." Sám podepsal v létě prodloužení kontraktu s Racing Pointem o další tři roky - bude za něj tedy nastupovat přinejmenším do konce sezóny 2022. Stav na trhu s jezdci v F1 jej však trápí.
Co říká na situaci Hülkenberga, jenž příští rok možná zůstane bez místa? "Bylo by to velmi smutné, protože to zkrátka ukazuje, jak to je ve Formuli 1 skličující - talent ani výsledky nejsou v tomto sportu dostatečně oceňovány," odpovídá před svým domácím závodem.
"Existuje tolik dalších faktorů, politika, spousta věcí, které nejsou v rukou atleta či sportovce. Přitom by mělo jít o jeho rozhodnutí, jestli chce pokračovat či nikoliv," pokračuje Pérez před svým domácím závodem, který je opět vyprodaný.
Situace je o to více frustrující, že se Nico u Renaultu letos nikterak nezaostává za dalším oceňovaným jezdcem, Danielem Ricciardem: "Všichni známe úroveň Nica. Proto si myslím, že by měl rozhodnout on, zda bude pokračovat či nikoliv, protože je jedním z nejlepších v poli."
Hülkenberg o svém místu pro příští rok stále jedná. Jeho nejlepší možností by byla Alfa Romeo, kde však záleží na tom, koho si ke Kimimu Räikkönenovi vybere Ferrari - zda se rozhodne pokračovat s Antoniem Giovinazzim nebo se rozhodne ke změně.
Mladý Ital si však je svým místem jistý: "Pokud budu pokračovat v takových výsledcích a v rychlosti, které jsem předvedl v posledních několika závodech, tak mě o místo nikdo nepřipraví... Mám také opravdu dobrý vztah s Mattiou [Binottem]."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.