Šéfa Red Bullu Christiana Hornera těší to, že Max Verstappen nesdílí kvůli současné výkonnosti obavy svého otce o budoucnost rakouského týmu, který využívá pohonné jednotky Hondy.
Red Bull dokázal před letní přestávkou dvakrát vyhrát a dostal se před Ferrari, poté však jeho konkurenceschopnost klesla a z bojů o vítězství v závodech vypadl. Frustrovaný Jos Verstappen pro holandskou televizi prohlásil, že se v příští sezóně obává dalšího "ztraceného roku," pokud nedojde k velkým změnám.
Podle Hornera ale jeho syn vnímá situaci v týmu jinak: "Max je hodně odlišný od svého otce. Vnímá širší souvislosti. Byl [před GP Japonska] v Sakuře. Viděl to, co má brzy přijít, a odhodlání Hondy ve vývoji motoru a ve snaze zůstat v F1. Viděl, jak to v továrně probíhá, proto si myslím, žel otcové závodníci se někdy zbytečně vzrušují."
Smlouva mladého Verstappena s Red Bullem končí příští rok, tým by ji však velmi rád prodloužil, aby si jej udržel pro novou éru Formule 1. Podle Hornera o ní ale v brzké době jednat nebudou vzhledem k tomu, že se po roce 2020 několik špičkových jezdců stane volnými.
"Jednání budou muset počkat. Maxovi, Lewisovi [Hamiltonovi] a Sebastianovi [Vettelovi] po roce 2020 vyprší kontrakty, tři ze čtyř velkých hráčů tedy budou na otevřeném trhu. Oni všichni si nevyhnutelně první polovinu roku počkají na tom, jak se bude vyvíjet relativní výkonnost jejich týmů během roku," komentuje šéf Red Bullu.
O Verstappena se zajímá Mercedes, ale Horner věří, že mu Red Bull dokáže nabídnout to, co si z pohledu dlouhodobé budoucnosti přeje. "V podstatě to je pod naší kontrolou. S prostředím týmu je velmi spokojený. Chce tady naplňovat své ambice a je na nás, abychom mu poskytli platformu, s níž by to dokázal. Jsem plný naděje a pevně věřím v tom, že na to máme," dodává Horner.
Rakouská stáj je šampionátu na třetí pozici za Ferrari, na které 4 závody před koncem ztrácí 110 bodů. Max má mezi jezdci stejně bodů jako Vettel, díky vyššímu počtu vítězství mu ale patří čtvrtá pozice za Charlesem Leclercem, Valtterim Bottasem a lídrem Lewisem Hamiltonem. Na mladíka Ferrari a bronz mu tedy schází jen 9 bodů.
Oscar Piastri momentálně vede průběžné pořadí šampionátu F1, avšak sám nevěří, že by některý z jezdců byl skutečným kandidátem na titul mistra světa.
Isack Hadjar je vážným kandidátem na nahrazení Yukiho Tsunody v Red Bullu, což by pro něj mohlo být životní šancí i obrovským testem. Tento krok může odstartovat jeho hvězdnou kariéru, nebo ji naopak brzy ukončit.
Toto Wolff představil tříletý vývojový plán pro Kimiho Antonelliho, čímž potvrdil, že Mercedes s mladým Italem počítá dlouhodobě. Podle Wolffa je klíčové, aby Antonelli dostal čas na zrání a přípravu, než vstoupí do světa Formule 1.
Šéf Ferrari Fred Vasseur uvedl, že tým pravděpodobně přiveze na Velkou cenu Rakouska novinky pro monopost SF-25. Úpravy by měly pomoci zvýšit konkurenceschopnost na Red Bull Ringu.
Liam Lawson zažil nepříjemný začátek sezony, když po pouhých dvou závodech přišel o místo v hlavním týmu Red Bull. Tento nečekaný krok jasně ukázal, jak rychle se mohou měnit plány ve vysoce konkurenčním prostředí Formule 1. Novozélanďan reagoval na tvrzení Red Bullu.
Toto Wolff uvedl, že Mercedes má stanovený časový plán pro podpis nové smlouvy s Georgem Russellem. Naznačuje tím, že tým chce mít o budoucnosti britského jezdce jasno co nejdříve.
Spekulace o budoucnosti šéfa Ferrari Frederica Vasseura sílí, ale podle Ralfa Schumachera za problémy týmu nestojí on. Bývalý pilot F1 naznačuje, že příčinu stagnace je třeba hledat jinde.
George Russell naznačil, že Hamiltonovy potíže ve Ferrari mohou souviset s odlišnou týmovou dynamikou oproti Mercedesu. Podle něj nejde jen o adaptaci, ale o hlubší rozdíly v prostředí.
Jenson Button ocenil Landa Norrise za psychickou odolnost po kolizi s týmovým kolegou Oscarem Piastrim. Podle něj Norris ukázal vyspělost tím, jak situaci zvládl.
Po premiéře filmu „F1“ v New Yorku zamířil Brad Pitt do Austinu, kde údajně absolvoval svůj první oficiální test s monopostem Formule 1 na okruhu COTA.
Lewis Hamilton zatím ve Ferrari během sezony 2025 nenaplňuje očekávání. Bez mimořádně konkurenceschopného vozu se mu nedaří držet krok s nejlepšími a na pódium se dosud nedostal. Podle odborníků začíná být navíc jeho věk nevýhodou.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc si na trati ve Fioranu vyzkoušeli nový supervůz Ferrari F80, který oba ohodnotili jako nejrychlejší a nejpříjemnější auto, jaké kdy řídili.