Charles Leclerc koriguje své reakce po minulém závodu v Singapuru.
Minulá Grand Prix Singapuru přinesla hned několik zajímavých příběhů. Tím pravděpodobně nejzajímavějším byl dozajista ten, který se odehrál mezi piloty Ferrari. Charles Leclerc vedl závod a jeho týmový kolega Sebastian Vettel jel třetí. Tedy až do prvních zastávek v boxech, tu absolvoval nejdříve Němec a když se ke svým mechanikům odebral i Leclerc, vrátil se na trať těsně za svým stájovým kolegou, jehož už na trati předjet nedokázal.
No, a protože se za oba piloty italské stáje po své zastávce propadl i Lewis Hamilton slavilo Ferrari double. To však mělo pro mladého Monačana hořkou pachuť, neboť se domníval, že mu inženýři naordinovali horší strategii než v případě jeho týmového kolegy. Svoji nevoli dal jasně najevo ještě v dojezdovém kole hlášením do vysílačky. Napjatá atmosféra byla cítit rovněž při slavnostním ceremoniálu na stupních vítězů.
O necelý týden později ovšem Leclerc svůj přístup mění, když říká, že udělal chybu, z které se chce pro příště poučit. „Myslím, že moje reakce byla nepřiměřená. Zkrátka se mám ještě co učit. Ve zpětném pohledu si myslím, že tým udělal správné rozhodnutí. Skončili jsme na prvních dvou místech, s jinou strategií by to takto nedopadlo,“ nechává se slyšet benjamínek Ferrari.
„Při těchto situacích se zkrátka musím víc ovládat. V autě je spousta adrenalinu, takže čas od času je to těžké, nicméně do budoucna je větší sebeovládání mým cílem,“ říká. Mnozí odborníci však u Ferrari očekávají velkou bitvu o moc. V tomto duchu se vyjádřili kupříkladu Nico Rosberg nebo šéf Mercedesu Toto Wolff. Podle něj je tento scénář vždy nevyhnutelný, zvlášť když máte ve svých řadách dva piloty, kteří mají ambici být týmovou jedničkou. A Rakušan ví, o čem mluví, protože sám musel korigovat několikaletý souboj mezi Lewisem Hamiltonem a Nicem Rosbergem.
Jaký bude mít vývoj u Ferrari pokračování? To se začneme dozvídat už tento víkend, kdy se jede Velká cena Ruska.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.