Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve se nediví tomu, že si Nico Hülkenberg tak těžko hledá místo ve Formuli 1 poté, co se s ním Renault rozhodl ukončit spolupráci.
Nezájem o HülkenbergaSvou naději poté německý pilot upíral k Haasu, ale ten se překvapivě rozhodl zůstat u své současné jezdecké sestavy, byť to mezi Kevinem Magnussenem a Romainem Grosjeanem na trati často skřípe.
A zatímco někteří americké stáji vyčítají špatné rozhodnutí, Villeneuve k tomu říká: "Existují dva piloti s největším počtem závodů bez vítězství. Hülkenberg nemá ani pódium, proč byste tedy měli něco měnit?" ptá se.
"Pokud byste chtěli nahradit Grosjeana, pak byste měli jít buď do mladého nebo do zkušeného jezdce, který ví, jak vyhrávat... jako je třeba Ricciardo," vysvětluje 48letý Kanaďan, jenž kdysi závodil za Williams, BAR, Renault či Sauber.
Riskuje počítačová generace příliš?Nedávno se po tragické nehodě Anthoineho Huberta v F2 vyjádřil také nové generaci pilotů, kteří si podle něj na počítačích zvykli na virtuální havárie bez následků. Kvůli tomu pak podle něj mladíci ve formulích mají falešný pocit bezpečí a více riskují.
S jeho názorem však nesouhlasí Lando Norris, zástupce mladých jezdců: "Nemyslím si, že to má cokoliv společného se závoděním na simulátorech. [Villeneuve] to jen využívá jako výmluvu. Bezpečnost se zlepšuje, obzvlášť ve srovnání s dobou, kdy působil v F1, ale není to tak, že bychom naprosto zapomínali na nebezpečí. Uvědomujeme si ho."
A úřadující šampion Lewis Hamilton k domněnce Villeneuva jen dodal: "Já téměř nikdy nesouhlasím s jeho názory, ale kdo s nimi taky souhlasí? Osobně názorům tohoto individua nenaslouchám."
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.