Nico Hülkenberg si zatím neúspěšně hledá sedačku pro příští rok poté, co jeho Renault potvrdil jako své jezdce Daniela Ricciarda a Estebana Ocona. A po včerejší zprávě Haasu o pokračování se současnou sestavou mu ubyla další možnost.
Německému pilotovi zbývá už jen několik příležitostí. První je Alfa Romeo, jež doposud nepotvrdila Antonia Giovinazziho. Ve švýcarské stáji jsou celkem pro jeho nahrazení Nicem, proti by zřejmě nebyl ani šéf Frederic Vasseur.
"Známe se spolu mnoho let. Je to chlap, který mě sem [k Renaultu] taky dotáhl, s ním jsem nakonec uzavíral smlouvu. Myslím, že to ničemu neškodí," říká Hülkenberg. Jenže dodavatelem pohonných jednotek Ferrari a hlavní sponzor - italská automobilka Alfa Romeo, tam přirozeně chtějí mít svého domácího jezdce.
Místo je také u Williamsu, kde po sezóně skončí Robert Kubica. "Neignoruji či nepohrdám Williamsem," ujišťuje Němec. Jenže v Grove zase potřebují někoho, kdo s sebou donese velký balík peněz. Takový, který zatím Hülkenberg nabídnout nemůže.
A poslední možností je Red Bull: "Nemohl bych říct ne takovému autu. Myslím, že na to byste kývnout museli. Mají vše pohromadě. Byla by to samozřejmě velká výzva. Jak víme, tak Max je zabiják a jedním z nejrychlejších pilotů," oceňuje Hülkenberg svého soupeře.
Rakouský tým si ale počká do konce roku na to, jaké výkony bude podávat Alexander Albon, jehož povolali po letní přestávce ze své dceřiné stáje. A zatím to vypadá, že by s thajským jezdcem mohli pokračovat. Toro Rosso je týmem pro výchovu mladíků, proto je nepravděpodobné, že by sáhli po Hülkenbergovi, který navíc ani není členem programu Red Bullu.
"Myslím, že sami vidíte a chápete, co je dostupné, které sedačky ano či ne. Je to podle mě zcela zřejmé. Momentálně to je do velké míry mimo mou kontrolu, není to v mých rukou. Potřebujeme jen trochu více času. Myslím, že stále existují nějaké možnosti a reálné šance, ale v této hře si nikdy nemůžete být ničím moc jistí," komentuje svou situaci vítěz 24hodinovky v Le Mans v roce 2015.
Po jiných sériích, jako je Formule E, se zatím neohlíží: "Ještě jsem se na tyto možnosti nedíval. Myslím, že od lidí z těchto sérií nějaký zájem byl, ale moc pozornosti jsem tomu nevěnoval. V myšlenkách jsem stále zde. O tom budu přemýšlet až tehdy, pokud by mi tady nemělo nic vyjít."
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.