Haas dnes v Singapuru potvrdil svou jezdeckou sestavu pro příští sezónu Formule 1. I nadále bude pokračovat se současnou dvojicí.
Grosjean u amerického týmu působí od jeho vstupu do F1 v roce 2016. Po letošní sezóně se však o jeho setrvání kvůli četným kolizím se svým týmovým kolegou začínalo pochybovat - jako případní kandidáti byli zmiňováni Esteban Ocon, jenž bude příští rok jezdit za Renault, či Nica Hülkenberga, jenž je překvapivě bez angažmá.
Němec nyní o své budoucnosti usilovně jedná, moc možností mu však už nezbývá. Nepotvrzená místa zůstávají pouze u Red Bullu (Alexander Albon), u Toro Rosso (oba piloti), u Williamsu (Robert Kubica) a u Alfy Romeo (Antonio Giovinazzi).
Šéf Haasu Günther Steiner dnes nicméně potvrdil, že na své sestavě nic měnit nebudou: "Zkušenosti a jejich potřeba jsou jedním z úhelných kamenů Haasu, a s Romainem Grosjeanem a Kevinem Magnussenem závodící za tým v roce 2020 budeme i nadále mít sestavu, která nám nabízí solidní platformu pro pokračování našeho růstu."
"Jejich znalosti toho, jak tým funguje, naše poznání toho, co můžou za volantem dokázat, nám poskytuje cennou kontinuitu a pevné základy, na kterých můžeme tým dále budovat. Letošní rok byl pro nás náročný s ohledem na kolísání výkonnosti VF-19, naše schopnost tomu porozumět ve spojení se zkušenostmi nám pomohou se poučit, zlepšit a posunout v roce 2020 kupředu," věří Steiner.
A reakce pilotů? "Vždy jsem tvrdil, že zůstat u Haasu a stavět na úspěších týmu je mým přáním. Přirozeně jsem moc šťastný, že budu pokračovat poté, co jsem tady od samotného počátku spolupracujíc s Gene Haasem a Güntherem Steinerem ve spolupráci a zlepšování konkurenceschopnosti týmu. Skončit pátí mezi konstruktéry loni už v třetím ročníku týmu, to bylo něco úžasného," ohlíží se Grosjean.
"Letos jsme čelili určitým výzvám, ale využijeme oba zkušenosti z minulého a tohoto roku, abychom se v tom příštím posunuli dále. Těším se na spoluprácí s Kevinem a celým týmem na pokračování v naší společné cestě," pokračuje francouzský jezdec.
A jeho týmový kolega říká: "Měl jsem ten komfort, že jsem o pokračování s týmem v roce 2020 věděl. To bylo pozitivní během často náročné sezóny 2019. Vím, že můžeme pracovat na zlepšení věcí, poznání naši situace a dostat se zpět na úroveň konkurenceschopnosti, kterou jsme prokazovaly loni - to mě na roku 2020 vzrušuje."
"Jsme tým plný závodníků... Nikdo není spokojený s tím, jak se sezóna 2019 vyvíjí, ale odhodlání věci změnit je naprosto patrné. Jsem týmu vděčný za to, že mi vždy věřil, i v to, co dokážu přinést. Sdílíme stejný cíl a společně s Romainem do toho budu na trati své maximum ve zbytku této sezóny i příští rok," dodává Magnussen.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.
Sedminásobný mistr světa Lewis Hamilton se v lednu podruhé setkal s monopostem Ferrari F1, když si vyzkoušel jízdu s modelem roku 2023 na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya.
Lewis Hamilton, jak jistě všichni fanoušci F1NEWS.cz již vědí, přechází do Ferrari pro sezónu 2025 Formule 1, což vyvolává velkou pozornost veřejnosti. Jde o novou etapu jeho kariéry, kterou odstartuje Velká cena Austrálie od 14. do 16. března 2025.