Týmy se přesouvají do Singapuru, kde se o víkendu pojede noční velká cena na městském okruhu se spoustou zatáček. Mercedes po posledních dvou podnicích není vůbec spokojený a jeho šéf Toto Wolff tam očekává tvrdý souboj s Ferrari a Red Bullem.
"Po letní přestávce jsme věděli, že první dva závody pro nás budou náročné," vrací se šéf Mercedesu Toto Wolff k velkým cenám v Belgii a v Itálii, kde na tratích vyžadujících nižší přítlak vyhrálo Ferrari vedené Charlesem Leclercem.
Pro německý tým ale nakonec nedopadly až tak zle: "Skončili jsme s dvěma double pódii a se 67 body, což je velmi dobrým omezení škod a mnohem lepší výsledek, než jsme očekávali. Po schůzkách ve Spa a v Monze se ale dá říct, že jsme nebyli spokojeni, a všichni v Brixworthu a v Brackley na to tlačí dál kvůli dalším vítězstvím," popisuje Wolff.
Tentokrát se pojede na okruhu, který vyžaduje vysoký přítlak, který je silnou stránkou Mercedesu: "V příštím závodě zavítáme do Singapuru k parádnímu nočnímu závodu a skvělé ukázce našeho sportu. Časový posun a klima z něj dělají pro tým velmi náročný víkend - teploty v garáži mohou dosahovat 40 °C a více, stejně vysoké jsou také úrovně vlhkosti. Jde o náročné pracovní prostředí, těžké to je pro jezdce i samotné auto."
"Singapur býval jednou z našich nejslabších tratí, dosáhli jsme v tom však určitých pokroků a loni jsme tady jezdili dobře," vzpomíná Wolff. "Nikdo ale na takové trati nemá nic snadného. Musíme porozumět tomuto vozu a letošním pneumatikám na jedinečném rozvržení okruhu a nebrat nic jako zaručené v našem přístupu. V Singapuru očekáváme za umělého osvětlení tvrdou bitvu!"
Ferrari chce pokračovat na vítězné vlně, do boje na čele hodlá promluvit ale i Red Bull se 4. specifikací pohonné jednotky Honda, která se konečně bude moci naplno ukázat v kvalifikaci. Mercedes si musí dát pozor na případné potíže s chlazením monopostu, kvůli nimž prohrál v Rakousku, i na svůj nový motor (Phase 3), který u zákazníků neoplývá dobrou spolehlivostí. Předběžně to vypadá na těsný souboj, v němž by rozdíl mohli dělat pouze piloti.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.