Max Verstappen má sice smlouvu s Red Bullem, kde je dle svých slov spokojený, se svým otcem se ale rozhlíží po dalších možnostech. Z Charlese Leclerca obavy nemá, domnívá se, že by spolu dobře vycházeli.
Leclerc se stal během posledních dvou týdnu v Itálii velkou hvězdou, když předčil svého týmového kolegu Sebastiana Vettela a ve Spa i na Monze porazil oba Mercedesy a dojel si pro svá první vítězství v F1. Ferrari s ním dlouhodobě počítá, proto plánuje trojnásobně zvýšit jeho plat ze tří na devět milionů Euro. Kdo z mladých pilotů by v budoucnu mohl jezdit po jeho boku?
Jako možný nástupce je občas zmiňován Verstappen, ten má s Red Bullem smlouvu až do konce roku 2020. "Nejdůležitější je to, abychom dostali auto, se kterým se můžeme stát mistry světa. Momentálně ale nic neprobíhá," popírá jeho otec Jos jednání s Ferrari. "Soustředíme se na rok 2020, pak se rozhlédneme."
Max se mezitím vyjádřil, že by neměl žádný problém ve vztahu s Leclercem: "Charles a já bychom ve stejném týmu spolu mohli vycházet. Oba sice chceme vyhrávat, ale navzájem se respektujeme. Nepopírám, že by mohlo dojít ke konfliktům, nebylo by to však jako s Hamiltonem a Rosbergem u Mercedesu."
Jos potvrzuje, že se jeho syn talentovaného Leclerca nebojí, byť jako nováček je v poslední době rychlejší než čtyřnásobný šampion Vettel: "Leclerca známe dlouho, Max s ním dlouhá léta závodil. Je rychlý a myslím si, že v nadcházejících letech uvidíme bitvu mezi Hamiltonem, Verstappenem a Leclercem. To by pro sport bylo dobré."
Red Bull letos přešel na Hondu, ale stále se mu nepodařilo dát dohromady vítězný balík. Max je sice v šampionátu jezdců třetí za piloty Mercedesu, Leclerc je však hned za ním se ztrátou pouhých tří bodů, když minulou neděli po Velké ceně Itálie přeskočil Vettela. Zkusí je dát Ferrari v budoucnosti dohromady?
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.