Max Verstappen má sice smlouvu s Red Bullem, kde je dle svých slov spokojený, se svým otcem se ale rozhlíží po dalších možnostech. Z Charlese Leclerca obavy nemá, domnívá se, že by spolu dobře vycházeli.
Leclerc se stal během posledních dvou týdnu v Itálii velkou hvězdou, když předčil svého týmového kolegu Sebastiana Vettela a ve Spa i na Monze porazil oba Mercedesy a dojel si pro svá první vítězství v F1. Ferrari s ním dlouhodobě počítá, proto plánuje trojnásobně zvýšit jeho plat ze tří na devět milionů Euro. Kdo z mladých pilotů by v budoucnu mohl jezdit po jeho boku?
Jako možný nástupce je občas zmiňován Verstappen, ten má s Red Bullem smlouvu až do konce roku 2020. "Nejdůležitější je to, abychom dostali auto, se kterým se můžeme stát mistry světa. Momentálně ale nic neprobíhá," popírá jeho otec Jos jednání s Ferrari. "Soustředíme se na rok 2020, pak se rozhlédneme."
Max se mezitím vyjádřil, že by neměl žádný problém ve vztahu s Leclercem: "Charles a já bychom ve stejném týmu spolu mohli vycházet. Oba sice chceme vyhrávat, ale navzájem se respektujeme. Nepopírám, že by mohlo dojít ke konfliktům, nebylo by to však jako s Hamiltonem a Rosbergem u Mercedesu."
Jos potvrzuje, že se jeho syn talentovaného Leclerca nebojí, byť jako nováček je v poslední době rychlejší než čtyřnásobný šampion Vettel: "Leclerca známe dlouho, Max s ním dlouhá léta závodil. Je rychlý a myslím si, že v nadcházejících letech uvidíme bitvu mezi Hamiltonem, Verstappenem a Leclercem. To by pro sport bylo dobré."
Red Bull letos přešel na Hondu, ale stále se mu nepodařilo dát dohromady vítězný balík. Max je sice v šampionátu jezdců třetí za piloty Mercedesu, Leclerc je však hned za ním se ztrátou pouhých tří bodů, když minulou neděli po Velké ceně Itálie přeskočil Vettela. Zkusí je dát Ferrari v budoucnosti dohromady?
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.