Mexičan Sergio Pérez svého zaměstnavatele nezmění. S Racing Pointem prodloužil svou stávající smlouvu.
To, o čem se už nějakou dobu šuškalo se dnes stalo skutečností. Jak už jsme vás odpoledne informovali Racing Point definitivně potvrdil, že jeho jezdecká sestava se ani příští rok nezmění. Barvy stáje tak nadále budou hájit Lance Stroll a Sergio Pérez. Zkušený Mexičan podepsal s týmem nový kontrakt na tři roky.
Nutno zmínit, že se to očekávalo. Sám Pérez měl značný zájem s týmem pokračovat. Změny ve vedení totiž stáji zaručily přísun nejen finančních prostředků, které ji mohou během dohledné doby posunout o dost výše. Racing Point je pro změnu spokojený s Pérezem. Mexický jezdec zná místní prostředí, podává slušné výkony, a tak byla nová smlouva prakticky jen otázkou času.
"Jsem nadšený, že jsem s tímto týmem prodloužil smlouvu o další tři roky. Spolupracujeme spolu už dlouho, a tak je to tu moje druhá rodina. Dosáhli jsme spolu velké úspěchy. Jsem fascinovaný směrem, kterým se tým vydal za posledních dvanáct měsíců. Dodává mi to sebevědomí. To nejlepší ještě zcela jistě přijde. Těším se, že během následujících let získáme hodně pódií.“ Pověděl Pérez.
„Sergia známe velmi dobře. Během let jsme mohli pozorovat, jak se z něj stává komplexní jezdec, který má velmi dobrou kvalifikační rychlost i závodní tempo. Je tedy skvělé, že jsme se dohodli na nové dlouhodobé smlouvě. Pokračujeme v růstu a vývoji, takže je důležité mít v týmu jezdce se zkušenostmi, které má Sergio.“ Přidal šéf týmu Otmar Szafnauer.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.