Novináři se zeptali šéfa Mercedesu na možnost angažování Fernanda Alonsa. Jak boss mistrovské stáje odpověděl?
Fernando Alonso je bezpochyby jedním z nejtalentovanějších jezdců současnosti. Osmatřicetiletý Španěl sice už ve Formuli 1 nepůsobí, nicméně zvěsti či dohady o jeho možném návratu do královny motorsportu neutichají. Dvojnásobný mistr světa z let 2005 a 2006 s Renaultem se však momentálně připravuje na svou další anabázi, když má v plánu vyzkoušet slavný Dakar.
To nicméně nebrání novinářům, aby sondovali jeho šance na návrat do F1. Těmto otázkám byl během nedávné doby podroben i šéf Mercedesu Toto Wolff. „Fernando je bezpochyby jedním z nejsilnějších jezdců. Ale po jeho dobrodružství s Ferrari je to dlouho, co měl možnost řídit konkurenceschopný vůz. Někdy nestačí, abyste byli dobří v řízení, ale musíte mít také ty správné podmínky. A všechny top týmy už mají své týmové jedničky stanovené.“
Rakušan, který stojí v čele dominantní stáje posledních sezon tak angažování Alonsa vyloučil. „Nechceme mít tandem Hamilton – Alonso, protože nechceme opakovat určité příběhy, které se staly v McLarenu.“ Dal Wolff jasně najevo svůj postoj.
Vypadá to tedy, že se španělský veterán bude muset poohlížet po jiných možnostech. Neboť sám řekl, že jeho návrat do F1 připadá do úvahy pouze pokud bude mít k dispozici konkurenceschopný vůz. Zatím poslední Alonsovo vítězství ve Formuli 1 se váže k roku 2013. Tehdy Španěl triumfoval ještě coby pilot Ferrari. Pak následovaly protrápené sezony s McLarenem a na konci minulého ročníku odchod ze seriálu Velkých cen.
Vrátí se do něj ještě někdy? Budoucnost ukáže.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.