Šéf Red Bullu Christian Horner není spokojený s výkony svého jezdce Pierra Gaslyho, tým podle něj "zoufale" potřebuje, aby se co nejdříve zlepšil a začal sbírat podstatně více bodů než doposud - to mu v boji mezi konstruktéry hodně schází.
O Gaslyho výkonu po Velké ceně Maďarska, v níž mu jeho týmový kolega nadělil opět celé kolo, šéf Red Bullu poznamenal: "Pro Pierra šlo o frustrující víkend. Start nebyl skvělý, první kolo taky ne. My bychom neměli závodit se Saubery a s McLareny!"
Co by od něj chtěl? "Potřebujeme od něj, aby závodil s Ferrari a Mercedesy. Uděláme všechno, abychom mu pomohli toho dosahovat," pokračuje Horner. Red Bull touží se mezi konstruktéry posunout na druhou příčku, na kterou mu po 12 závodech schází 44 bodů.
K tomu ale musí přispět zejména Gasly, protože Verstappen 2 z posledních 4 závodů vyhrál a nasbíral 181 bodů, tak druhé Ferrari si ani jednou v posledních 4 podnicích neodvezlo více bodů než rakouský tým.
Pierre žel nezaostává jen za svým týmovým kolegou, ale také za ostatními dvojkami špičkových týmů - Valtteri Bottas přispěl Mercedesu 188 body, Charles Leclerc Ferrari 132 body, zatímco pilot Red Bullu jich získal jen 63.
"Problémem je to, že vůbec není v té směsici. Nedošlo k tomu, že by Lewis dnes vyjel za ním či něco takového. Mercedes i Red Bull odjeli 'jednoruké' závody, protože týmoví kolegové byli mimo hru," mrzí Christiana Hornera.
"Samozřejmě, že když nemáme dva auta jezdící v předu, tak nám to škodí. Zejména v šampionátu konstruktérů, kde jsme dnes získali stejně bodů jako Ferrari na trati, kde jsme je měli obrat o víc," kroutil šéf Red Bullu hlavou po Velké ceně Maďarska.
Gasly si teď podle něj musí "během letní přestávky odpočinout, pouvažovat o první polovině sezóny a vzít si z ní poučení před druhou částí roku. je to pro nás zásadní, aby končil více vpředu, máme-li mít nějakou šanci dostihnout Ferrari."
Výkonnost mladého Francouze vyvolává otazníky ohledně jeho krátkodobé budoucnosti, podle Hornera jej ale neplánují nahradit v průběhu sezóny: "Naším záměrem je nechat ho ve voze do konce roku. Ale zoufale potřebujeme, aby uplatňoval více z potenciálu auta!"
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.