Šéf Red Bullu Christian Horner není spokojený s výkony svého jezdce Pierra Gaslyho, tým podle něj "zoufale" potřebuje, aby se co nejdříve zlepšil a začal sbírat podstatně více bodů než doposud - to mu v boji mezi konstruktéry hodně schází.
O Gaslyho výkonu po Velké ceně Maďarska, v níž mu jeho týmový kolega nadělil opět celé kolo, šéf Red Bullu poznamenal: "Pro Pierra šlo o frustrující víkend. Start nebyl skvělý, první kolo taky ne. My bychom neměli závodit se Saubery a s McLareny!"
Co by od něj chtěl? "Potřebujeme od něj, aby závodil s Ferrari a Mercedesy. Uděláme všechno, abychom mu pomohli toho dosahovat," pokračuje Horner. Red Bull touží se mezi konstruktéry posunout na druhou příčku, na kterou mu po 12 závodech schází 44 bodů.
K tomu ale musí přispět zejména Gasly, protože Verstappen 2 z posledních 4 závodů vyhrál a nasbíral 181 bodů, tak druhé Ferrari si ani jednou v posledních 4 podnicích neodvezlo více bodů než rakouský tým.
Pierre žel nezaostává jen za svým týmovým kolegou, ale také za ostatními dvojkami špičkových týmů - Valtteri Bottas přispěl Mercedesu 188 body, Charles Leclerc Ferrari 132 body, zatímco pilot Red Bullu jich získal jen 63.
"Problémem je to, že vůbec není v té směsici. Nedošlo k tomu, že by Lewis dnes vyjel za ním či něco takového. Mercedes i Red Bull odjeli 'jednoruké' závody, protože týmoví kolegové byli mimo hru," mrzí Christiana Hornera.
"Samozřejmě, že když nemáme dva auta jezdící v předu, tak nám to škodí. Zejména v šampionátu konstruktérů, kde jsme dnes získali stejně bodů jako Ferrari na trati, kde jsme je měli obrat o víc," kroutil šéf Red Bullu hlavou po Velké ceně Maďarska.
Gasly si teď podle něj musí "během letní přestávky odpočinout, pouvažovat o první polovině sezóny a vzít si z ní poučení před druhou částí roku. je to pro nás zásadní, aby končil více vpředu, máme-li mít nějakou šanci dostihnout Ferrari."
Výkonnost mladého Francouze vyvolává otazníky ohledně jeho krátkodobé budoucnosti, podle Hornera jej ale neplánují nahradit v průběhu sezóny: "Naším záměrem je nechat ho ve voze do konce roku. Ale zoufale potřebujeme, aby uplatňoval více z potenciálu auta!"
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.