Třetímu tréninku kraloval Charles Leclerc, následovali jej Max Verstappen a Sebastian Vettel.
Třetí a poslední trénink začal psát svůj příběh opět za slunečného počasí, avšak v dáli byly vidět mraky z kterých dle předpovědi může obzvlášť během kvalifikace zapršet. Většina pilotů zahájila svůj program jízdou na červené sadě pneumatik. Tedy té nejměkčí, kterou Pirelli nabízí.
Do vedení se brzy dostal Lewis Hamilton s Mercedesem, na první příčce však dlouho nevydržel, neboť ho z ní sesadili jezdci Ferrari. Rychlejším z nich byl přitom Charles Leclerc, který měl na svého týmového kolegu náskok půl vteřiny. Zdá se tedy, že horké podmínky italské stáji skutečně svědčí. Solidními časy se prezentovali také pátý Raikkonen a šestý Albon, to vše během úvodní poloviny měřeného tréninku.
Závěrečnou část třetího tréninku věnovali piloti simulacím svých ostrých kvalifikačních kol. Tu započal již zmíněný Albon. Následovali Leclerc s Vettelem. Oba svůj předchozí nejlepší čas dokázali vylepšit, nicméně navrch měl mladý Monačan, jenž svého zkušeného týmového kolegu předčil rozdílem dvou desetin. Valtteri Bottas z Mercedesu na duo rudých vozů nestačil a se ztrátou půl vteřiny se usadil na průběžné třetí příčce. Velký rozdíl ukazovala časomíra mezi piloty Red Bullu. Zatímco Max Verstappen dokázal rozdělit obě Ferrari, když na Leclerca ztrácel pouhé necelé dvě desetiny, Pierre Gasly nestačil, jeho manko činilo téměř jednu vteřinu.
Lewis Hamilton se svým kolem dokázal dostat na pozici číslo čtyři, jenže při něm, jak se ukázalo překročil traťové limity, takže jeho čas byl anulován. Skvěle se předvedl Kevin Magnussen i Carlos Sainz. Oba tito závodníci dokázali přeskočit Gaslyho s Red Bullem. Ještě jedno ostré kolo dokázal absolvovat Hamilton, ten se zařadil na šestou pozici.
Mimo elitní desítku se pohybovala stáj Racing Point, nevedlo se ani Kvyatovi. Trápení zažíval osmnáctý Daniel Ricciardo a poslední dvě příčky patřily opět Williamsu.
Lídr šampionátu Lando Norris odstartoval víkend v São Paulu ve velkém stylu, když si na legendárním okruhu Interlagos zajistil pole position pro sobotní sprint.
Lewis Hamilton se po závodě v Mexiku otevřeně vyjádřil k aktuálnímu dění ve Formuli 1 a poukázal na problém, který podle něj ovlivňuje férovost šampionátu.
Lando Norris prozradil, co mu dodává sebedůvěru v závěru sezóny 2025. Zdůraznil, že klíčová je pro něj vlastní forma a konzistence během závodních víkendů.
Max Verstappen komentuje aktuální dění v šampionátu a sdílí svůj pohled na situaci mezi jezdci Mclarenu.
Lando Norris mluvil o významu nadcházejícího závodu a jeho osobním pohledu na určité okruhy. Diskutoval také o historických vazbách týmu a tradici spojené s Brazílií.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.