Třetímu tréninku kraloval Charles Leclerc, následovali jej Max Verstappen a Sebastian Vettel.
Třetí a poslední trénink začal psát svůj příběh opět za slunečného počasí, avšak v dáli byly vidět mraky z kterých dle předpovědi může obzvlášť během kvalifikace zapršet. Většina pilotů zahájila svůj program jízdou na červené sadě pneumatik. Tedy té nejměkčí, kterou Pirelli nabízí.
Do vedení se brzy dostal Lewis Hamilton s Mercedesem, na první příčce však dlouho nevydržel, neboť ho z ní sesadili jezdci Ferrari. Rychlejším z nich byl přitom Charles Leclerc, který měl na svého týmového kolegu náskok půl vteřiny. Zdá se tedy, že horké podmínky italské stáji skutečně svědčí. Solidními časy se prezentovali také pátý Raikkonen a šestý Albon, to vše během úvodní poloviny měřeného tréninku.
Závěrečnou část třetího tréninku věnovali piloti simulacím svých ostrých kvalifikačních kol. Tu započal již zmíněný Albon. Následovali Leclerc s Vettelem. Oba svůj předchozí nejlepší čas dokázali vylepšit, nicméně navrch měl mladý Monačan, jenž svého zkušeného týmového kolegu předčil rozdílem dvou desetin. Valtteri Bottas z Mercedesu na duo rudých vozů nestačil a se ztrátou půl vteřiny se usadil na průběžné třetí příčce. Velký rozdíl ukazovala časomíra mezi piloty Red Bullu. Zatímco Max Verstappen dokázal rozdělit obě Ferrari, když na Leclerca ztrácel pouhé necelé dvě desetiny, Pierre Gasly nestačil, jeho manko činilo téměř jednu vteřinu.
Lewis Hamilton se svým kolem dokázal dostat na pozici číslo čtyři, jenže při něm, jak se ukázalo překročil traťové limity, takže jeho čas byl anulován. Skvěle se předvedl Kevin Magnussen i Carlos Sainz. Oba tito závodníci dokázali přeskočit Gaslyho s Red Bullem. Ještě jedno ostré kolo dokázal absolvovat Hamilton, ten se zařadil na šestou pozici.
Mimo elitní desítku se pohybovala stáj Racing Point, nevedlo se ani Kvyatovi. Trápení zažíval osmnáctý Daniel Ricciardo a poslední dvě příčky patřily opět Williamsu.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.
Martin Brundle vyjádřil podporu Laurentovi Mekiesovi v jeho nové roli šéfa a výkonného ředitele Red Bullu. Podle něj má Mekies potřebné zkušenosti a autoritu, aby tým úspěšně vedl i v náročném období.
Fernando Alonso upozorňuje na velké výkonnostní rozdíly v poli F1, které podle něj zůstanou až do změny pravidel v roce 2026. Bez revoluce v technických předpisech podle něj nelze očekávat, že se týmy výrazněji srovnají.
Carlos Sainz výrazně ovlivnil kulturu i přístup uvnitř týmu Williams, říká sportovní ředitel Sven Smeets. Podle něj přinesl profesionalitu a technickou preciznost, která motivuje celý tým ke zrychlení vývoje.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.