Slabinou letošního Mercedesu jsou zřejmě pouze vysoké teploty. Budou se stříbrní potýkat s jejich nástrahami i v Německu?
Letošní vůz Mercedesu má zřejmě pouze jednu slabinu. Tou jsou horké podmínky, což se v plné nahotě ukázalo při Velké ceně Rakouska. Tehdy se mistrovská stáj trápila, díky chlazení, které nebylo dostatečně účinné se oba jezdci stříbrných vozů nechali slyšet, že daný závod pro ně vlastně žádným závodem nebyl, nýbrž pouze bojem o přežití. Šéf týmu Toto Wolf posléze potvrdil, že nedostatečné chlazení je problémem, s kterým se budou muset vypořádat, především s ohledem na letní horká klání.
Je možné, že jeden z takových horkých závodů právě přichází. Předpověď počasí pro Velkou cenu Německa slibuje opravdové horko, sice ne takové, jaké panovalo v Rakousku, ovšem i tak by teploty mohly dát vozům pořádně zabrat. Během pátečních tréninků by se rtuť teploměru měla vyšplhat až k 39 stupňům. Také sobota by měla nabídnout tropické třicítky, naopak v neděli by se mělo ochladit, přičemž počítat je třeba také s deštěm.
„Vysoké teploty v Rakousku pro nás byly velmi obtížné, takže je třeba, abychom zůstali ostražití,“ řekl šéf stáje Toto Wolf. Zkušený manažer již po bitvě u našich jižních sousedů deklaroval, že chlazení je věcí, na kterou se stříbrní zaměří.
Plody jejich práce by mohly být vidět už nyní v Německu, alespoň podle odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka „Jejich slabinou je pouze horko, to je to, v co doufáme pro Hockenheim, ale slyšel jsem, že nasadí nové šasi s novým chlazením.“
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.