Red Bull před víkendovou Velkou cenou Německa věří, že stejně jako naposledy v Silverstone bude moci zasáhnout do boje o pódium a opět porazit Ferrari.
Během závodu v Británii mohl Max Verstappen podle šéfa týmu Christiana Hornera dojet dokonce druhý, jejich plány však narušila kolize se Sebastianem Vettelem, jenž při brzdění zezadu narazil do Holanďana. Tento víkend se těší na další dobré představení.
"Před Hockenheimem si vzhledem k výkonnosti [ze Silverstone] věříme. Po Monze šlo o jeden z nejvíce citlivých okruhů na výkon motoru. Naplno jste jeli část kola odpovídající v podstatě Barceloně, což je pro nás povzbuzením - a rozhodně před Hockenheimem, který není tak závislý na výkonu," říká Horner, byť jejich Honda patří stále mezi nejslabší motory v poli.
"Být tak blízko Mercedesu na tomto typu okruhu, který je citlivý na výkon, a dokázat jezdit těsně za Ferrari skrz Maggotts, Becketts a Copse, v nichž tam Max za Ferrari dokonce nabíral tempo, to je obvykle známkou velmi slušného auta," pochvaluje si šéf Red Bullu.
Forma Red Bullu v posledních závodech neustále rostla, což podporují drobnými vylepšeními svého monopostu, zejména novým předním křídlem, jež měl v Silverstone také Pierre Gasly. Ten předvedl velké zlepšení a oddálil tak spekulace o svém nahrazení v průběhu sezóny.
Podle Hornera se síla jejich balíku v Silverstone navíc ještě neukázala kvůli zpožďování plynu, na které si v kvalifikaci stěžoval Verstappen (řeší Honda v rámci mapování motoru), a soubojům s vozy Ferrari během samotné velké ceny.
"Myslím, že v posledních několika závodech jsme zvýšili výkonnost vozu a ten funguje dobře. Odemkli jsme část z jeho potenciálu. V Silverstone se choval velmi dobře a byl konkurenceschopný v rychlých i v pomalých zatáčkách.
Max byl velmi blízko pole-position, nebýt váhání plynu, asi by byl ještě blíže. A v závodě jsme neviděli jeho skutečnou rychlost, protože 99 % u něj strávil zaseknutý za Ferrari," upozorňuje Horner.
O víkendu by opět rádi předčili Ferrari, jež na Hockenheim neveze žádné větší novinky. Ty ovšem představí Mercedes, který kromě nového zbarvení přivezl nové šasi s vylepšeným chlazením a zcela novými deflektory. Připíše si na domácí půdě další jasné vítězství nebo jej někdo ze soupeřů dokáže ohrozit?
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.