Pierre Gasly bývá za své letošní výkony často kritizován, od odborného poradce Red Bullu Helmuta Marka už dostal dokonce ultimátum, do kdy se musí zlepšit, jinak bude muset tým opustit. Pilot se nicméně hájí tím, že je stále rychlý.
V posledním závodě před 2 týdny na Spielbergu od svého týmového kolegy dokonce dostal celé kolo. Gasly o svých schopnostech nepochybuje, uznává ale, že zaváhal v poslední části kvalifikace, což podle něj vedlo k tomu, že se během závodu trápil v provozu.
"Ukázali jsme více rychlosti, žel ne v tu správnou chvíli. Dochází ke zlepšení. Určitě ale není takové, jak bychom si přáli, to je jasné. Existuje ale pár věcí a já budu tlačit na to, abychom získávali to, co bychom měli, a budu pokrčovat v práci, dokud nebudu předvádět tu správnou výkonnost," říká francouzský jezdec.
Do Velké ceny Rakouska startoval z osmé pozice a cílem projel jako sedmý, zatímco jeho Verstappen i přes zaváhání na startu a propad za něj vyhrál. Co podle Pierra způsobil tak velký rozdíl - kromě toho, že neměl k dispozici všechna vylepšení, která měl jeho týmový kolega?
"Trápil jsem se na počátku s provozem a strávil jsem v něm hodně času. Vznikl tam efekt sněhové koule - čím více času jsme v něm strávili, tím vše bylo horčejší a stávalo se to náročnější. Trochu jsem se trápil s předjetím Kimiho [Räikkönena] a dalších vozů kolem," popisuje Gasly.
"Po zastávce v boxech jsem na to moc tlačil, po několika kolech jsem zničil přední pneumatiky, poté jsem se zkrátka trápil s puchýři. Z mé strany nešlo o ten nejlepší management, což mi odpoledne docela ztížilo," vysvětluje 23letý pilot Red Bullu.
Příležitost napravit svou pošramocenou pověst bude mít tento víkend, kdy se jede Velká cena Británie. Podaří se mu letos poprvé předčit v kvalifikaci Maxe Verstappena či dojet v nedělním závodě před ním?
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.