Red Bull přiznal, že zatím neví, jak to, že byl ve Velké ceně Rakouska 2019 tak rychlý. Max Verstappen s jeho vozem RB15 poháněným Hondou v ní porazil Mercedesy i Ferrari.
Holanďan před desítkami tisíc svých fanoušků předvedl senzační jízdu a postupně předjel všechny své soupeře. Vítězství na okruhu vyžadující vysoký výkon motoru překvapilo všechny představitele týmu i Hondy, která se dočkala prvního velkého úspěchu od svého návratu do F1 v roce 2015 s McLarenem.
Šéf týmu Christian Horner po závodě trochu tápal, když jsme se pídili po tom, kde se najednou ta jejich rychlost vzala: "Ve druhé polovině závodu jsme to opravdu rozjeli. Auto bylo neuvěřitelně rychlé. Realitou je, že plně nechápeme proč."
"Samozřejmě, že vylepšení, jež jsme na auto v posledních závodech nasadili, začala spolu dobře fungovat, ale vyhrát tento závod bylo náročné. Museli jsme předjet tři ze čtyř našich hlavních soupeřů a Max přesně to dokázal," pochvaluje si po velké ceně, která se jela ve vysoké nadmořské výšce (700 m n. m.) a za pořádného horka - teplota dráhy dosahovala 56 °C.
Ke svému domácímu závodu Red Bull přivez například nové přední křídlo, což se podle Verstappena projevilo lepším citem pro auto i jeho přilnavostí. Tým tak ukončil šňůru vítězství Mercedesu a přiblížil se cíli pěti vítězství, která si před sezónou přál Helmut Marko.
Podle Helmuta nejde o oficiální cíl Red Bullu, Marko si nicméně za svými slovy po víkendovém úspěchu stojí: "Byli jste na tiskové konferenci v Tokiu, kde jsem sliboval pět vítězství. Někteří mě poté prohlašovali za šílence, já však stále věřím, že to dokážeme."
Horner je opatrnější: "Bereme to závod po závodu. Dosáhli jsme vítězství s Hondou, což je pro ně skvělým okamžikem. Myslím, že v předchozích 27 letech vyhráli jen jednou, takže se na tom teď pokusíme stavět. Budeme pokračovat v navyšování výkonnosti auta tlačit na to, ale první cíl byl víceméně splněn."
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.