Během minulého závodního víkendu v Baku jsme mohli vidět řadu chyb. V kvalifikaci například boural Kubica i do té doby nejrychlejší Leclerc. A v samotném závodě chyboval Ricciardo, když poté, co vyjel do únikové uličky, nacouval do projíždějícího Kvjata. Oba museli odstoupit. Jak se s tím Australan vyrovnal?
Australan přiznává, že ani nechtěl vidět záznam tohoto incidentu, když se snažil vrátit na trať a nacouval přímo to projíždějícího Kvjata. Avšak když to konečně udělal, ulevilo se mu. Po závodě sice uvedl, že začal couvat, aniž by se podíval, to však nebyla úplně pravda.
"Bylo pro mě těžké se na ten záznam podívat. Ale v pondělí večer jsem se na to podíval a nevím. Když uděláte podobnou chybu, asi máte pocit, že to bylo horší, než to vypadá," uvedl Ricciardo pro Motorsport.com.
"Vlastně jsem se cítil potom cítil lépe, protože jsem viděl, že jsem se podíval do mého pravého zrcátka. Dany byl ale nalevo..." Takže se mu ulevilo, protože původně si opravdu myslel, že se nerozhlédl vůbec. "Ale udělal jsem to, jenže jsem se nepodíval napravo, kde byl Dany, protože jsem si myslel, že už zatáčkou projel a tak jsem tam nic neviděl," komentuje situaci.
Incident již hodil za hlavu a dokonce o tom prý s kamarády hodně vtipkoval. Obával se však, jak bude reagovat jeho tým, ale naštěstí mu prý odpustili a na frustrující víkend tak již nemyslí a soustředí se na nadcházející závod v Barceloně.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.
Laurent Mekies musí v Red Bullu co nejdříve vyřešit nejistou budoucnost Maxe Verstappena. Jeho rozhodnutí může zásadně ovlivnit nejen tým, ale i rozložení sil v celé Formuli 1.
Christian Horner se během Velké ceny Británie ostře pohádal s Josem Verstappenem. Incident přišel právě v době, kdy Horner čelil spekulacím o konci ve funkci šéfa Red Bullu.
Finský závodník Valtteri Bottas se tento týden znovu posadil za volant vozu Mercedes – na jihu Španělska, na okruhu v Jerezu, absolvuje soukromý test.
Cadillac představil požadavky na své jezdce pro sezonu 2026, zatímco v paddocku propuká tvrdý boj o jejich podpisy. Šéf týmu Dan Towriss přiznal, že vyjednávání jsou plná napětí a rivality.
Zak Brown tvrdí, že vztah mezi Norrisem a Piastrim je pro McLaren spíše radostí než problémem. Doufá, že jejich zdravá rivalita vydrží až do konce sezóny.
Martin Brundle naznačuje, že za koncem Christiana Hornera mohl stát tlak ze strany blízkého okolí Maxe Verstappena. Podle něj sehrál Verstappenův tým v rozhodnutí Red Bullu klíčovou roli.