Během minulého závodního víkendu v Baku jsme mohli vidět řadu chyb. V kvalifikaci například boural Kubica i do té doby nejrychlejší Leclerc. A v samotném závodě chyboval Ricciardo, když poté, co vyjel do únikové uličky, nacouval do projíždějícího Kvjata. Oba museli odstoupit. Jak se s tím Australan vyrovnal?
Australan přiznává, že ani nechtěl vidět záznam tohoto incidentu, když se snažil vrátit na trať a nacouval přímo to projíždějícího Kvjata. Avšak když to konečně udělal, ulevilo se mu. Po závodě sice uvedl, že začal couvat, aniž by se podíval, to však nebyla úplně pravda.
"Bylo pro mě těžké se na ten záznam podívat. Ale v pondělí večer jsem se na to podíval a nevím. Když uděláte podobnou chybu, asi máte pocit, že to bylo horší, než to vypadá," uvedl Ricciardo pro Motorsport.com.
"Vlastně jsem se cítil potom cítil lépe, protože jsem viděl, že jsem se podíval do mého pravého zrcátka. Dany byl ale nalevo..." Takže se mu ulevilo, protože původně si opravdu myslel, že se nerozhlédl vůbec. "Ale udělal jsem to, jenže jsem se nepodíval napravo, kde byl Dany, protože jsem si myslel, že už zatáčkou projel a tak jsem tam nic neviděl," komentuje situaci.
Incident již hodil za hlavu a dokonce o tom prý s kamarády hodně vtipkoval. Obával se však, jak bude reagovat jeho tým, ale naštěstí mu prý odpustili a na frustrující víkend tak již nemyslí a soustředí se na nadcházející závod v Barceloně.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.