Během minulého závodního víkendu v Baku jsme mohli vidět řadu chyb. V kvalifikaci například boural Kubica i do té doby nejrychlejší Leclerc. A v samotném závodě chyboval Ricciardo, když poté, co vyjel do únikové uličky, nacouval do projíždějícího Kvjata. Oba museli odstoupit. Jak se s tím Australan vyrovnal?
Australan přiznává, že ani nechtěl vidět záznam tohoto incidentu, když se snažil vrátit na trať a nacouval přímo to projíždějícího Kvjata. Avšak když to konečně udělal, ulevilo se mu. Po závodě sice uvedl, že začal couvat, aniž by se podíval, to však nebyla úplně pravda.
"Bylo pro mě těžké se na ten záznam podívat. Ale v pondělí večer jsem se na to podíval a nevím. Když uděláte podobnou chybu, asi máte pocit, že to bylo horší, než to vypadá," uvedl Ricciardo pro Motorsport.com.
"Vlastně jsem se cítil potom cítil lépe, protože jsem viděl, že jsem se podíval do mého pravého zrcátka. Dany byl ale nalevo..." Takže se mu ulevilo, protože původně si opravdu myslel, že se nerozhlédl vůbec. "Ale udělal jsem to, jenže jsem se nepodíval napravo, kde byl Dany, protože jsem si myslel, že už zatáčkou projel a tak jsem tam nic neviděl," komentuje situaci.
Incident již hodil za hlavu a dokonce o tom prý s kamarády hodně vtipkoval. Obával se však, jak bude reagovat jeho tým, ale naštěstí mu prý odpustili a na frustrující víkend tak již nemyslí a soustředí se na nadcházející závod v Barceloně.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.