Toto Wolff prohlašuje, že nehrají žádné hry a soupeře jednoduše opravdu nechtějí podceňovat.
Mercedes získal v letošní sezóně čtyřikrát za sebou double a má nad soupeři prozatím v tabulkách slušný náskok 74 bodů. Věří však, že co se rychlosti týče byli na tom před začátkem roku stejně, ne-li o něco hůř, než Ferrari.
"Co mohu říci, nepodceňujeme se, nic nehrajeme. Co vidím, je velmi silné Ferrari během tréninků, a věřím, že Charles byl v Baku asi tím nejrychlejším. Ale stejně jako v Bahrajnu, to prostě nevyšlo. Mnozí si řeknou, že s tímhle můžeme přestat, že máme první a druhá místa čtyřikrát za sebou, ale takhle pracujeme. Podle nás je tu pořád spousta věcí, které můžeme zlepšit a pochopit," uvedl šéf Mercedesu Toto Wolff.
Podle něj například ani v závodě nebývají ti nejrychlejší, avšak díky jejich přístupu jim to vychází. "Co se nám podařilo je, že jsme zvládli všechny věci na jedničku. Neudělali jsme chybu, vybrali správné strategie a jezdci jedou perfektně a proto jsme první čtyři závody vyhráli. A když se podíváte na naše soupeře, tak ti měli více problémů," popisuje.
To, že Mercedes má však nejlepší vůz si myslí i šéf Ferrari, Mattia Binotto. "Bezpochyby jsou velmi silní a myslím si, že mají i o něco lepší vůz. Ale rozdíl není vůbec velký a výsledky neodpovídají pravý potenciál našich aut," cituje jej Autosport.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.