Podle Cyrila Abiteboula, šéfa Renaultu, je Red Bull týmem, jakým je, i díky jejich tehdejší spolupráci s francouzskou automobilkou. Reagují tak na kritiku, která se na ně od bývalého partnera stále snáší.
Red Bull v kombinaci s motory Renault získal čtyři tituly mistrů světa za sebou, avšak od zavedení šestiválcových turbo motorů se jejich vztah pokazil a dominance patří Mercedesu.
Red Bull se proto rozhodl vyměnit značku motoru a letos již používá Hondu. Vztah s jejich bývalým dodavatelem motorů poslední roky nebyl ideální a kritiku jsme ze strany Red Bullů slýchali velmi často.
"Christian Horner a celý Red Bull je velmi dobrý v komunikačních strategiích. Komunikace je součást našeho věta a je to součást Formule 1, patří to k vaší strategii a taktice. Není to první a nebude to ani poslední tým, který použil slovní zbraň," uvedl šéf Renaultu Cyril Abiteboul pro Autosport. K tomu všemu je to podle něj ještě celé podporováno médii.
Avšak sám prý souhlasí s Hornerem v tom, že jejich motor nebyl po zavedení turbo motorů na požadované úrovni. "Nicméně Renault pomohl Red Bullu k tomu, co je z něj nyní. A byli jsme šťastní za zisk čtyř titulů v řadě. Co se sponzorů, technologií a získávání talentů, je Red Bull nyní tím, čím je také díky Renaultu," upozorňuje Abiteboul.
Přiznává, že potom však začali ztrácet. "A zbytek je historií," dodává.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.