Podle Cyrila Abiteboula, šéfa Renaultu, je Red Bull týmem, jakým je, i díky jejich tehdejší spolupráci s francouzskou automobilkou. Reagují tak na kritiku, která se na ně od bývalého partnera stále snáší.
Red Bull v kombinaci s motory Renault získal čtyři tituly mistrů světa za sebou, avšak od zavedení šestiválcových turbo motorů se jejich vztah pokazil a dominance patří Mercedesu.
Red Bull se proto rozhodl vyměnit značku motoru a letos již používá Hondu. Vztah s jejich bývalým dodavatelem motorů poslední roky nebyl ideální a kritiku jsme ze strany Red Bullů slýchali velmi často.
"Christian Horner a celý Red Bull je velmi dobrý v komunikačních strategiích. Komunikace je součást našeho věta a je to součást Formule 1, patří to k vaší strategii a taktice. Není to první a nebude to ani poslední tým, který použil slovní zbraň," uvedl šéf Renaultu Cyril Abiteboul pro Autosport. K tomu všemu je to podle něj ještě celé podporováno médii.
Avšak sám prý souhlasí s Hornerem v tom, že jejich motor nebyl po zavedení turbo motorů na požadované úrovni. "Nicméně Renault pomohl Red Bullu k tomu, co je z něj nyní. A byli jsme šťastní za zisk čtyř titulů v řadě. Co se sponzorů, technologií a získávání talentů, je Red Bull nyní tím, čím je také díky Renaultu," upozorňuje Abiteboul.
Přiznává, že potom však začali ztrácet. "A zbytek je historií," dodává.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.