Zatímco automobilka McLaren zvyšuje prodeje sportovních automobilů a snižuje zadlužení, sportovní divize McLaren Racing loni hospodařila se ztrátou 96 milionů liber.
Agentura AP zveřejnila informaci o hospodaření skupiny McLaren Group. Automobilka skupinu svým hospodařením v roce 2018 dostala téměř do černých čísel. Proti roku 2017 zvýšila prodej sportovních vozů o 45% a snížila celkové zadlužení skupiny na 4,8 milionu liber.
Sportovní část hospodařila s opačným výsledkem. Proti zisku 1 milionu v roce 2017 skončil McLaren Racing v loňském roce ve ztrátě 96 milionů liber.
Na této skutečnosti se výrazně podílelo rozvázání spolupráce s japonskou Hondou a přechod na zákaznické motory Renault. McLaren ztratil sponzorské peníze i tovární motory zdarma. Za francouzské motory musí platit okolo 10 milionů liber ročně.
Ztráty by měly být pokryty investicí Michaela Latifiho, který koupil akcie McLarenu za 200 milionů liber a polovinu již uhradil.
Dále McLaren Racing počítá s prodejem některých svých historických klenotů, mezi které se řadí nejen monoposty F1, ale i sportovní a cestovní vozy.
Jos Verstappen naznačil, že v Red Bullu došlo k výrazné změně, kterou vnímá velmi pozitivně. Podle něj se tým nachází v jiné atmosféře než dříve.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.