 
            Co je nového u Ferrari? Podle bývalého šéfa týmů F1 Flavia Briatoreho nic - jejich auto je stále pomalé a na Mercedes mít nebude. Na ten sice nemá ani Red Bull, ten by však od GP Španělska chtěl vývoj sezóny změnit.
Po předsezónních testech se zdálo, že Scuderia bude mít v Austrálii nejrychlejší auto. Podle Tota Wolffa se toho skutečně obával i Mercedes, místo toho ale rudý tým opět ztrácí a Stříbrné šípy, obsadili první i druhé místa zatím ve všech třech letošních závodech.
"Co se děje s Ferrari? Nic nového. Auto je pomalé už osm let," komentuje situaci Briatore, jenž kdysi vedl F1 týmy Benettonu či Renaultu. A to, že zaostává, jej vůbec nepřekvapuje.
V Maranellu podle něj zbytečně riskují, když technického ředitele Mattiu Binotta jmenovali navíc šéfem stáje místo Maurizia Arrivabeneho, jenž svou funkci opustil na konci loňského prosince: "S Binottem riskují to, že nebudou mít plně zaměřeného šéfa a že se také ztratí v technické oblasti."
V konkurenceschopnosti Ferrari Briatore nevidí žádný vzestup: "Nic se nezměnilo ve srovnání s loňským rokem. Ztrátu na Mercedes nestáhli. V prvním závodě začal obvyklý repertoár výmluv. Mercedes bude i nadále dominovat," předpovídá.
Red Bull avizuje velké vylepšení pro ŠpanělskoMistrovský tým na čele neohrožuje ani Red Bull, který někteří po přechodu k Hondě považovali za černého koně sezóny. Motor však nemá dostatečný výkon a s posledním šasi RB15 Adriana Neweyho jsou také problémy.
Odborný poradce Helmut Marko nicméně vybízí k trpělivosti: "Velké vylepšení vozu přijde na řadu v Barceloně." Proto se neobává ani toho, že by jim mohl utéci jejich talentovaný pilot Max Verstappen ke konkurenci.
"Max dobře ví, jaký je vývojový program, jak se věci vyvíjejí a co přijde. Takže ne, nedělám si starosti. Je to na nás, abychom mu dali ten správný balík. Už teď má dvakrát více bodů, než po třech závodech loni. Max nedělá chyby a dostává většinu z toho, co máme," oceňuje Marko přínos holandského jezdce.
 
            Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
 
            George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.