 
            McLaren má podle svého jezdce Carlose Sainze pro další vývoj letošního monopostu MCL34 velké rezervy a může dosáhnout větších pokroků než soupeři.
Britský tým vstoupil do sezóny 2019 nad očekávání dobře, naposledy v Bahrajnu postoupil s oběma vozy mezi nejlepších 10 v kvalifikaci a Lando Norris v závodě dojel šestý. A jeho formy by podle jeho zástupců měla jít dále nahoru.
"Myslím si, že ten pokrok týmu odhaluje to, kde jsme byli v kvalifikaci v Abú Zabí [loni] a kde jsme víceméně teď. S vývojem tohoto auta jsme nezačali moc brzy, protože jsme se ještě v druhé polovině sezóny snažili pochopit to loňské," prozrazuje Sainz.
McLaren se po přechodu na motory Renault dlouho trápil s aerodynamikou, potíže se mu s minulým autem odstranit již nepodařilo. "Myslím, že tým dosáhl velkého pokroku v tom správném směru. A tohle auto má ve vývoji stále velké rezervy," těší španělského pilota, jenž přišel z Renaultu na místo slavnějšího krajana Fernanda Alonsa.
S dalšími pokroky by jim měl pomoci nový technický ředitel James Key, jenž dříve pracoval pro Toro Rosso. S týmem se poprvé objevil před 2 týdny v Bahrajnu a je odhodlaný udělat vše, aby McLaren vytáhl výše.
"Myslím, že získá trochu větší nezávislost. James má podle mě neuvěřitelnou mysl, je skvělým talentem a vždycky stavěl dobrá auta. McLaren je podle mě pro něj tím správným místem, aby měl trochu více nezávislosti a svobody pro rozvoj svého talentu - a snad se to v během několika let vyplatí," pokračuje Sainz.
Jaký má osobní vztah se svým novým technickým ředitelem? "Vím, jaké bylo vyvážení Toro Rosso, a které věci se mi u Toro Rosso líbily. Mám zkušenosti s dalšími vozy ze středu pole, jako je Renault, takže se domnívám, že mám celkově ty správné informace a správné nástroje, abych mohl úzce s Jamesem Keyem spolupracovat. Oba snad tento tým posuneme trochu více dopřed," přeje si 24letý madridský rodák.
A co očekává od nadcházejícího víkendu, kdy se v Číně pojede jubilejní 1000. velká cena Formule 1? "Mířím tam odpočatý a připravený znovu bojovat. Naše tempo bylo v Bahrajnu v kvalifikaci a obzvlášť na počátku závodu silné. Žel do mě soupeř narazil a později jsem musel kvůli převodovce odstoupit, ale raději si do Číny odnáším pozitiva."
"Pestrá konfigurace okruhu nám poskytne ještě lepší představu o výkonnosti MCL34. První zatáčka je náročná, ale zábavná, a dlouhá rovinka před zatáčkou č. 14 by měla nabídnout vzrušující závodní příležitosti," dodává Sainz.
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.