Ředitel automobilky Lamborghini Stefano Domenicali věří, že se Ferrari, kterému kdysi šéfoval, v Bahrajnu vzchopí a znovu se dostane do formy.
V úvodním závodě stáj z Maranella obsadila až 4. a 5. příčku za oběma Mercedesy a Red Bullem, což po výkonech v předsezónních testech představovalo velké zklamání.
"Jo, byl to pro ně těžký víkend poté, co je po slibné zimě v Melbourne rychlostně předčili Mercedes a Red Bull - Honda. Ferrari nemohlo ukázat normální úroveň výkonnosti. Nezapomínejme ale, že Melbourne je zvláštním místem. Proto pro mě bude Bahrajn spolehlivějším ukazatelem," uvádí Domenicali.
Toho u Scuderie v roce 2014 nahradil Marco Mattiacci, poté převzal vedení Maurizio Arrivabene a od ledna tým řídí technický šéf Mattia Binotto. Tým je podle Domenicaliho veden dobře a fanoušky vybízí, aby nepanikařili.
"V Austrálii bylo auto příliš pomalé. Nevím, jestli to bylo pneumatikami, šasi nebo motorem. Když se podíváme na rychlost a časy, tak je jasné, že něco tam nebylo v pořádku. Neměli by teď ale reagovat přehnaně. V Bahrajnu zjistíme, jaká je skutečná situace," říká.
Média v Itálii u Ferrari tuší nějakou abnormalitu: "Kůň se nestane oslem v průběhu několika dní." Za výsledek podle nich nemůže specifický okruh v Melbourne: "Je to OK se na něj vymlouvat, protože existují věci, které Binotto nemůže říct veřejně - nahrál by tím konkurenci."
Je něco, co stáj tají, nebo opravdu neví, proč najednou byli tak pomalí? Je snad na vině špatná aerodynamická koncepce vozu, u něhož není možné jednoduše přidat přítlak na předním křídle na městských okruzích? Nebo za masakrem v Melbourne stálo něco jiného? Více se dozvíme příští týden v Bahrajnu, kde se Ferrari už nebude mít kam schovat, protože půjde o normální závodní trať.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.